تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 تا پایان سال

تهران (پانا) - مدیرعامل متروی تهران از تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 تا پایان سال خبر داد و گفت با انجام مطالعات ارتعاشی، ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از پدهای تولید داخل جهت کاهش ارتعاش در خط 7 مترو استفاده شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 تا پایان سال

به گزارش روابط عمومی مترو، علی امام با اشاره به انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور تعیین شده توسط شرکت مترو خاطرنشان کرد: در این مطالعه ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تحریم‌ها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایش های بسیار از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.

امام با اشاره به این که این عملیات نیز با وجود بهره برداری از خط در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونل ها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمده ای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

وی در پایان اظهار کرد: پس از تعطیلی خط 7 در سال 96 که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریل ها در بیش از 8000 متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش و صداهای اضافه در این خط کمک شایان توجهی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار