پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش قزوین برای اختصاص یک روز در هفته جهت معرفی کتاب

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیشنهاد داد ادارات آموزش و پرورش یک روز در هفته جهت معرفی کتاب اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۰۸۷۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش قزوین برای اختصاص یک روز در هفته جهت معرفی کتاب

به منظور افزایش اهمیت به کتاب و کتابخوانی و ضرورت تثبیت کردن عادت خواندن کتاب در بین همکاران با پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش یکی از روزهای هفته در ادارات آموزش و پرورش به معرفی یک کتاب اختصاص یافت و نخستین نشست معرفی کتاب نیز برگزار شد.

حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این نشست ضمن تاکید بر ارتقای فرهنگ عمومی کتاب و کتابخوانی، گفت: باید تلاش شود تا تمامی موانعی که در ارتباط با کتابخوانی به وجود آمده برداشته شود و با تلاش زیاد در مسیر احیای فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی گام برداریم تا با آماده سازی امکانات و فرصت‌های کتابخوانی موجباب ترویج و توسعه آن را فراهم آوریم.

او ادامه داد: ما به عنوان پدر و مادران و معلمانی که درک درستی از وظایف خود برای بنای زندگی آینده کودکان داریم، باید مطالعه و انگیزه خواندن کتاب را در پرورش روحی و روانی دانش آموزان نهادینه کنیم.

جمشید قاسمی، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز، در این جلسه کتاب اسرار و آداب نماز مجموعه گفتارهای حضرت آیت الله فاضل لنکرانی را معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار