پیش نویس برنامه سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش استان قزوین تدوین شد

قزوین (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین از تدوین پیش نویس برنامه سال ۱۳۹۹ اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش نویس برنامه سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش استان قزوین تدوین شد

محمد فیروزی در گفتگو با پانا، گفت: پس از ابلاغ برنامه سالانه ۱۳۹۹ وزارتی و برش استانی فعالیت ها، به منظور تدوین برنامه سالانه ۱۳۹۹ اداره کل با برگزاری مستمر جلسات کارگروه برنامه ریزی تخصصی حوزه معاونت ها در دستور کار قرار گرفت و هر یک از حوزه معاونت ها با تعامل و هماهنگی هایی که با نمایندگان وزارتی داشتند، نسبت به تدوین برنامه سالانه ۱۳۹۹ اقدام کردند.

او افزود: پس از بررسی برنامه های ارسال شده در دبیرخانه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین، فایل نهایی برنامه جمع بندی و پس از تصویب در شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین استان، در نیمه دوم خرداد ماه جهت اجرا به مناطق ابلاغ می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه تکلیف وزارت آموزش و پرورش را تا سال ۱۴۰۰ مشخص کرده است، کلیه برنامه های سنواتی باید بر اساس آن تنظیم شود.

او تصریح کرد: در گام دوم فرآیند تدوین برنامه، مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان تا پایان تیر ماه نسبت به تدوین و ابلاغ برنامه سالانه ۱۳۹ به واحدهای آموزشی اقدام می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار