رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس: آماده بازگشایی سالن‌های ژیمناستیک هستیم

شیراز (پانا) - رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس از آماده‌سازی سالن‌ها و فضاهای ورزشی متعلق به هیات ژیمناستیک به ویژه سالن تخصصی استاد حسین اعظمی، برای بازگشایی خبر داد و افزود: منتظر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی سالن‌ها خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس: آماده بازگشایی سالن‌های ژیمناستیک هستیم

به گزارش روابط عمومی هیات ژیمناستیک استان فارس، سیدکمال پاک‌فطرت در نشست هماهنگی بازگشایی سالن‌ها و باشگاه‌های ژیمناستیک استان فارس افزود: بیماری کرونا همه فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شامل مسابقات و برنامه‌های حضور در باشگاه‌ها را تحت تاثیر قرار داده، به‌گونه‌ای که تمامی رویداد‌ها به تعطیلی کشیده شد و امکان ادامه دادن فعالیت‌ها میسر نبود.

رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس با بیان اینکه عملا از ابتدای اسفند سال گذشته برنامه‌های فدراسیون ژیمناستیک و هیات فارس به دلیل بیماری به حالت تعلیق درآمده، گفت: در حال حاضر شرایط برای اجرای برنامه‌ها فراهم نیست.

پاک‌فطرت با اشاره به فعالیت‌های ضدعفونی و گندزدایی باشگاه‌های ورزشی ابراز داشت: ضروری است تدابیر به‌منظور ضدعفونی باشگاه‌های‌ ژیمناستیک به‌ویژه در شهرستان‌ها تداوم یابد و تمامی پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت دقیق اجرا شود.

رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس افزود: هم‌اکنون بسیاری از شهرستان‌ها مطابق پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به امر ضدعفونی اهتمام ورزیده‌اند؛ همچنین تمامی سالن‌ها در شهر شیراز ضدعفونی شده است.

او با بیان اینکه احتمال بازگشایی باشگاه‌های ژیمناستیک در آینده نزدیک وجود دارد، اظهار کرد: به همین منظور سالن‌ها باید آمادگی اولیه بازگشایی را داشته باشند و با رعایت تمامی موارد و مسائل امور اعلام‌شده را به انجام رسانند.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه ژیمناستیک‌کاران حرفه‌ای فارس همچنان به‌صورت شخصی به تمرینات ادامه می‌دهند، گفت: ورزشکاران حرفه‌ای در این رشته در تمام مدت تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌ها به‌صورت شخصی به حفظ آمادگی بدنی پرداخته‌اند، اما برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود نیازمند فضای باشگاهی هستند که امیدواریم با اجرای تمهیدات این موضوع نیز میسر شود.

این مقام مسئول همچنین با تاکید بر جبران زمان از دست رفته بر اثر کرونا، عنوان کرد: این هیات بر آن است با برنامه‌ریزی اصولی پس از بازگشایی سالن‌ها فرصت‌های از دست‌رفته ناشی از تعطیلات را برای ورزشکاران جبران کند.

وی افزود: در این راستا، به‌ویژه در شهرستان‌ها ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها و نیز تقویت امکانات در دستور کار خواهد بود؛ افزون بر این، دوره‌های ویژه ارتقای سطح آموزشی مربیان و داوران به همین منظور به‌فوریت برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست که با حضور قائم‌مقام هیات ژیمناستیک استان فارس، نایب رئیس و دبیر هیات شیراز و مسئول کمیته داوران برگزار شد، درباره مسائلی همچون پیش‌بینی ضرورت‌ها برای انجام فعالیت‌ها در حین کرونا و پساکرونا، چگونگی راه‌اندازی کلاس‌ها، برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه ارتقای سطح آموزشی داوران و دیگر موارد مرتبط با حوزه ژیمناستیک تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار