استاندار آذربایجان‌غربی: فعالیت توسعه پایانه رازی خوی سرعت گرفته است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش قابل توجه پایانه‌های مرزی در توسعه استان گفت فعالیت توسعه پایانه مرزی رازی خوی در مرز ترکیه سرعت گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۷۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان‌غربی: فعالیت توسعه پایانه رازی خوی سرعت گرفته است

به گزارش اداره کل استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در بازدید از پایانه مرزی رازی خوی افزود: پایانه های مرزی آذربایجان غربی از جمله این پایانه در مرز کشور ترکیه، تاثیر به سزایی در توسعه اقتصادی و سیاسی با کشورهای همجوار دارد.

وی ادامه داد: پایانه رازی قابلیت آن را دارد تا در توسعه مراودات تجاری و سیاسی با کشور ترکیه سهم ویژه ای به خود اختصاص دهد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: اگر چه فعالیت اجرایی پروژه به خاطر شیوع بیماری کرونا دچار وقفه شده بود، ولی در حال حاضر سرعت گرفته و امید آن می رود در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

شهریاری ادامه داد: توسعه پایانه رازی علاوه بر پویایی اقتصاد ملی، برای شهرستان خوی نیز مزیت های ویژه ای در پی خواهد داشت که باید از همه آنها به بهترین شکل استفاده کرد.

ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه، از سرعت بیشتر اجرای پروژه خبر داد.

رازی یکی از پنج مرز رسمی آذربایجان غربی است که در مرز شهرستان خوی با استان وان ترکیه قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار