روز پر حادثه مازندران؛ ۱۷ مصدوم در یک شبانه روز

ساری (پانا) - سخنگوی اورژانس مازندران با اشاره به سه حادثه ترافیکی در شبانه‌روز گذشته از مصدومیت ۱۷ نفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
روز پر حادثه مازندران؛ ۱۷ مصدوم در یک شبانه روز

ذکریا اشک‌پور به پانا اعلام کرد: تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در روز ۱۶ خرداد و بامداد امروز ۱۷خرداد، به ۱۷ مصدوم حادثه ترافیکی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند.

به گفته او در حادثه اول که در ساعت ۱۶:۵۵ روز جمعه ۱۶ خرداد به مرکز پیام غرب مازندران اطلاع داده شد، برخورد پراید و سمند در عباس آباد بود که ۵ مصدوم بر جای گذاشت. مصدومین یک آقا و ۴ خانم توسط تیمهای اورژانس به بیمارستان امام خامنه ای عباس آباد منتقل شدند.

حادثه دوم در ساعت ۲:۰۳ بامداد امروز شنبه ۱۷ خرداد در اثر برخورد پراید، رانا و پژو در نوشهر بلوار امام رضا به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد. این حادثه ۷ مصدوم داشت که ۴ خانم و ۳ آقا بودند و پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، به بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس منتقل شدند.

در حادثه سوم که در ساعت ۳:۵۳ بامداد امروز شنبه ۱۷ خرداد به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد در اثر انحراف کیا سراتو در محور سوادکوه، منطقه ورسک نرسیده به سله بن اتفاق افتاد و ۵ مصدوم داشت که یک آقا و ۴ خانم بودند و توسط تیمهای اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار