قلم عفو برمجازات ۴۰ زندانی خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی اعلام کرد ۴۰ نفر از متقاضیان عفو در خراسان شمالی، از بخشودگی تمام یا بخشی از مجازات‌های اعمال‌شده بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
قلم عفو برمجازات ۴۰ زندانی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با اشاره به اعطاء مرخصی به زندانیان در ایام انتشار کرونا ویروس، حفظ سلامت مددجویان را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و از زحمات و تلاش‌های مدیران قضایی، قضات و سازمان زندان‌ها در این خصوص قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در فرایند اعزام مددجویان به مرخصی، کلیه پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شده است، به موضوع اتمام دوران مرخصی و بازگشت زندانیان به زندان نیز اشاره و تصریح کرد: در این خصوص نیز تمهیدات مراقبتی و نظارتی جدی صورت گرفت و زندانیان پس از طی دوران قرنطینه و حصول اطمینان از سلامت آنان، به زندان برگشتند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه تعداد ۴۰ نفر از افراد متقاضی عفو در استان، مشمول مقررات بخشودگی تمام یا بخشی از مجازات‌های اعمال‌شده، شده‌اند؛ از توجه ریاست قوه قضائیه در این خصوص قدردانی و تشکر کرد.

رئیس شورای قضایی استان ضمن تشریح ابعاد مختلف شخصیتی شهید بهشتی - معمار فقید قوه قضائیه- از برگزاری مسابقات فرهنگی به‌منظور معرفی و شناخت این شخصیت مبارز و برجسته در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خبر داد.

جعفری درباره برگزاری مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه در شرایط خاص امسال نیز گفت: در این حوزه برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی صورت گرفته و تلاش شده تا با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی این مراسم به نحو شایسته انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار