فولادوند: اگر قرار باشد تصمیم جدیدی برای برگزاری آزمون‌ها انجام شود، باید در سطح ملی باشد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره برگزاری امتحانات به صورت حضوری و پیشنهاد رئیس ستاد فرماندهی کرونا در کلانشهر تهران توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: اگر قرار باشد تصمیم جدیدی برای برگزاری آزمون‌ها انجام شود، باید در سطح ملی باشد

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در برنامه تلویزیونی پرسشگر شبکه آموزش، با اشاره به عبور از پیک کرونا در چند روز اخیر و درباره پیشنهاد دکتر زالی، رئیس ستاد فرماندهی کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر صرف نظر کردن از آزمون حضوری در شهر تهران گفت: «بله، آمار ستاد کرونا این امر را نشان می‌دهد.»

وی افزود: «ما در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی طبق سنوات گذشته ارزشیابی توصیفی داشته‌ایم و همکاران فرهنگی به تناسب فعالیت دانش‌‌آموزان نمره وارد کردند و در مرحله پایان سال تحصیلی در مقطع ابتدایی هستیم. دو سه هفته هم رفع اشکال حضوری انجام شد.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: «در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم نیز ارزشیابی را به همکاران محول کردیم. اما دو پایه نهم که در انتخاب رشته تحصیلی و شغلی تعیین کننده است و پایه دوازدهم که 30 درصد تاثیر مثبت در کنکور دارد حضوری برگزار می‌شوند.»

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از ستاد کرونا مجوز گرفته و آنجا در این باره تصمیم گرفته شده است و تصمیم استانی نیست که بنده بخواهم درباره آن اعلام نظر متفاوتی داشته باشم گفت: «امتحانات نهایی هم در سطح ملی برگزار می‌شود.»

فولادوند درباره اینکه قطعا آزمون‌ها در تهران حضوری خواهد بود؟ گفت: «بله اگر قرار باشد تصمیم جدیدی اتخاذ شود باید در سطح ملی باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار