زن کودک‌آزار بازداشت شد

تهران (پانا) - معاون اجتماعی پلیس فتا از بازداشت زنی خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر کودک‌آزاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
زن کودک‌آزار بازداشت شد
به گزارش تسنیم، سرهنگ رامین پاشایی با اعلام خبر بازداشت یک خانم کودک‌آزار اظهار کرد: در پی رصد و احصاء مورد مجرمانه بارگزاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک‌آزاری توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماسهای مکرر هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل پلیس فتا برای شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیرانسانی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

معاون اجتمامی پلیس فتا تصریح کرد: برابر بررسی‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی، مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت و همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم را شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضائی وی را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه در حال پیگیری است و به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار