اعلام نحوه برگزای آزمون پایان ترم دانشجویان پزشکی شهید بهشتی

​تهران (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره نحوه بازگشایی دانشگاه و برگزاری آزمون پایان ترم توضیحاتی را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نحوه برگزای آزمون پایان ترم دانشجویان پزشکی شهید بهشتی

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمد مهدی صدوقی (معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) درباره نحوه بازگشایی این دانشگاه در روزهای کرونایی اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده بازگشایی دانشگاه و آموزش حضوری را به صورت تدریجی از ۱۷ خرداد ماه شروع خواهیم کرد. البته اولویت با دانشجویان ترم آخر و افرادی است که در شرف فارغ التحصیلی هستند.

او ادامه داد: براساس برنامه ریزی که شده هفته اول و دوم پذیرای دانشجویان ترم آخر خواهیم بود. عمده دانشجویان ما همچنان باید آموزش مجازی را ادامه دهند. به خصوص برای دانشجویان ترم ۱، ۲، ۳ و ۴ که بیشتر دروس آن‌ها تئوری است. اما اگر دانشجویان دروس عملی هم داشته باشند ممکن است در حد ۲ واحد یا بیشتر آزمون از آن ها گرفته شود.

صدوقی گفت: در تیر و مرداد ماه مجددا تصمیم خواهیم گرفت که اگر شرایط مناسبی فراهم شد دانشجویان برای دروس عملی در دانشگاه‌ حضور پیدا کنند. اگر هم شرایط فراهم نشد آن را به ماه‌های آینده موکول خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: عمده آزمون‌ها به صورت الکترونیک خواهد بود؛ چرا که ما نیاز به حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها نداریم. در شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هم درباره بحث ایجاد مشکلات آزمون الکترونیک اعم از قطعی اینترنت یا نبود شرایط کافی برای ارتباط گفتگو کرده ایم. تصمیم گرفته شد که در صورت ایجاد چنین مشکلاتی دانشگاه آزمون مجدد تعیین کند که حضوری یا غیرحضوری بودن آن بستگی به تعداد دانشجویان دارد.

او اظهار کرد: ترم جاری تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و برگزاری امتحانات تا ۱۵ مرداد ماه خواهد بود. دروسی که تمام شده باشند امتحاناتش برگزار خواهد شد. اما دروسی که تمام نشده اند می‌توانیم دو هفته برای تدریس آن زمان تعیین کنیم. قوانین و مصوبات دانشگاه‌ها همچنان پا برجاست و جای نگرانی نخواهد بود، دانشجویان می توانند درسی را در صورت نیاز حذف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار