مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷:

گروههای آموزشی مغز متفکر  و اندیشه ساز جریان آموزش در مدارس هستند

تهران(پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 ، در جلسه گروهای آموزشی شرکت کرد و از فعالان عرصه تعلیم و تربیت قدردانی و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گروههای آموزشی مغز متفکر  و اندیشه ساز جریان آموزش در مدارس هستند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ۱۷، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، به همراه خانمحمدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و سهراب مولایی، کارشناس مسئول متوسطه دوره دوم، فنی حرفه ای و کاردانش با حضور در گردهمایی گروه های آموزشی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت قدردانی و تشکرکردند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 با اشاره به معلمین فعال در عرصه تعلیم و تربیت بخصوص فعالان در فضای مجازی و شبکه اجتماعی شاد افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا با همت معلمین توانمند منطقه، جریان آموزش بیشتر از قبل ادامه پیدا کرد. بسیاری از معلمان بصورت مداوم ضمن تولید محتواهای لازم جهت آموزش به سوالات دانش آموزان و اولیا در فضای مجازی پاسخ داده تا بتوانند با رفع نگرانی از آنان آرامش را به خانواده ها هدیه کنند. عده ای دیگر فراتر از آموزش مجازی به رفع نیازهای دانش آموزان پرداخته و اقدام به تهیه تلویزیون، تبلت و ....کردند که داشتن چنین معلمان دلسوز و فداکاری مایه مباهات آموزش و پرورش منطقه است.
مهدی نیکبخت افزود: تقویت گروه های آموزشی باعث رشد، ارتقاءو بهبود کیفیت آموزشی خواهد شد و در واقع گروههای آموزشی به عنوان مجمع آموزشی، پرورشی و پژوهشی با این اندیشه بوجود آمده است که ضمن برقراری ارتباط سازنده بین دبیران، زمینه استفاده از تجارب و اطلاعات علمی، فنی و آموزشی در روشهای تدریس، گسترش اطلاعات تخصصی، کاربرد وسایل آموزشی و کمک آموزشی با بهره گیری از اطلاعات روانشناسی و ایجاد رقابت سالم بین دبیران، دانش آموزان را در جهت بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی یاری سازند. همچنین هم افزایی و همگرایی معلمان، اولیا و دانش آموزان بسترساز ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان می شود. در واقع گروه آموزشی مغز متفکر و اندیشه ساز جریان آموزش و پرورش در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار