ثبت آزمایش‌های کروناویروس در سامانه Coronalab دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شیراز(پانا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی سامانه Coronalab به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خبر داد و گفت تمامی اطلاعات مربوط به آزمایش‌های کروناویروس استان فارس در سامانه Coronalab ثبت می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت آزمایش‌های کروناویروس در سامانه Coronalab دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی افزود: با توجه به نیاز و ضرورت ثبت آزمایش‌های کروناویروس، در اواخر فروردین سال جاری به همت و تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز این سامانه طراحی و راه اندازی شد.

لطفی هدف از راه اندازی این سامانه را به روز رسانی اطلاعات آزمایش‌های انجام شده در استان فارس، سرعت بخشیدن در پاسخگویی نتایج آزمایش به مردم، استفاده در تجزیه و تحلیل گروه اپیدمیولوژیک دانشگاه از رفتارهای کروناویروس عنوان کرد.

او افزود: همچنین این سامانه به عنوان بانک ارزشمندی از اطلاعات مربوط به کووید۱۹ برای فعالیت‌های علمی پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به شیوع کروناویروس از ابتدای اسفند سال گذشته در استان و راه‌اندازی سامانه ثبت اطلاعات آزمایش‌های کرونا در فروردین سال جدید و افزایش تعداد آزمایش‌ها در سطح استان، لازم است اطلاعات باقی‌مانده آزمایش‌های کووید۱۹ از قبل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سامانه ثبت شود.

لطفی، با تاکید بر رفع نواقص احتمالی و ثبت اطلاعات دقیق و به روز در سامانه اطلاعات آزمایش‌های کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده گروهی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی چند روز برای ثبت اطلاعات باقی‌مانده از سال گذشته در سامانه Coronalab بسیج شدند تا تمامی اطلاعات در خصوص آزمایش‌های مربوط به کووید ۱۹ را در این سامانه ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار