افزایش مبتلایان کرونا ویروس در استان فارس به ۶۳۹۷ نفر

شیراز(پانا)-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۵۲ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مبتلایان کرونا ویروس در استان فارس به ۶۳۹۷ نفر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی با اعلام این خبر گفت: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، بیش از ۹۶ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است.

همتی اظهار کرد: از هزار و ۶۷۹ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص کووید۱۹ استان فارس، ۱۵۲ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۶ هزار و ۳۹۷ نفر رسیده است.

او افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در استان بر اثر ابتلا به کروناویروس گزارش نشده است و مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در استان فارس ۱۱۳ نفر است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: تاکنون پنج هزار و ۵۷۷ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آورده و بهبود یافته‌اند.ه

متی با بیان اینکه افزایش ناگهانی موارد ابتلا به کروناویروس در استان، نشانگر بی توجهی برخی از مردم نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی است، تاکید کرد: برای غلبه بر بیماری کووید۱۹، رعایت فاصله در روابط اجتماعی، شست و شوی مرتب و منظم دست، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضرور، الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار