مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد

بوشهر(پانا) - آیین تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان تنگستان با حضور فرماندار و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، فرماندار تنگستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: در این شرایط، جامعه فرهنگی با استمرار جریان آموزش، در حال ایثار و فداکاری است.

عبدالحسن رفیعی پور با قدردانی از تلاش های پولادیان مدیر سابق آموزش و پرورش تنگستان در راستای اهداف آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی افزود: امیدواریم با حضور مدیر جدید که بومی، با تجربه، پژوهش گر و پژوهنده در مسائل آموزش و پرورش است، به پیشرفت های بیشتری دست پیدا کنیم.

عبدالرضا بندری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل در آیین تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان تنگستان با اشاره به ضرورت رعایت اعتدال در مدیریت گفت: امید است با همکاری و همدلی در شهرستان تنگستان، شاهد پویایی و خلاقیت آموزش و پرورش این شهرستان باشیم.

مدیر سابق اداره آموزش و پروش تنگستان در این نشست به بیان عملکرد پنج ساله خود پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی، استفاده از تجربیات و توانمندی‌های کارمندان، استفاده از مدیران برتر، برنامه حضور میدانی مدارس، دارا بودن رتبه‌های برتر کنکور، قبولی در دانشگاه‌ها ،کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در بخش های گوناگون در این دوره انجام شده است.

حسین پولادیان حفظ استقلال آموزش و پرورش را خط قرمز خود برشمرد و افزود: در مسیر این مهم، از بسیاری از ناملایمات صبورانه و مشفقانه عبور کردیم.

وی اضافه کرد: از تمامی مسئولان و همه کادر آموزش پرورش تنگستان همکاری همه جانبه با مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پروشی منطقه را خواستارم.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان تنگستان با تاکید بر پیشرفت و تعالی دانش آموز به عنوان رکن مهم آموزش و پرورش، اظهار کرد: باید چگونه اندیشیدن و یاد گرفتن به عنوان راهبرد اصلی به دانش آموز، آموزش داده شود.

مرتضی کرمی وضعیت نیروی انسانی، بازنشسته ها، تعداد مدارس روستایی و چند پایه و مدارس تخریبی را از چالش های مهم آموزش و پرورش تنگستان دانست و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همکاری همه جانبه در مسیر حل این چالش ها گام برداشته شود.

در پایان با قرائت متن لوح تقدیر مدیر سابق و ابلاغ مدیر جدید توسط معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل، از خدمات پنج ساله حسین پولادیان در سمت مدیرآموزش و پرورش شهرستان تنگستان قدردانی و مرتضی کرمی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار