اولین خرید رسمی اینتر میلان در تابستان 2020 معرفی شد

تهران (پانا) - باشگاه اینتر میلان اولین خرید خود را پیش از آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات تابستانی انجام داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین خرید رسمی اینتر میلان در تابستان 2020 معرفی شد

به گزارش Neos kosmos ، جورجوس واژینانییدیس مدافع 18 ساله پاناتینایکوس به اینتر میلان پیوست. او با اینتر قراردادی چهار ساله بست که براساس آن سالانه سیصد هزار یورو درآمد خواهد داشت.

این بازیکن جوان مدتی توسط باشگاه ایتالیایی تحت نظر قرار گرفته بود و آنها حدود یک ماه پیش پیشنهاد رسمی خود را ارائه کردند و بازیکن سابق سبزها که با مورد توجه قرار گرفتن توسط آنتونیو کونته هیجان‌زده شده بود، در زمانی کوتاه حضور در اینتر میلان را پذیرفت.

البته اینتر میلان قرار نبود پس از توافقی که صورت گرفت، اخبار رسمی را منتشر کند اما منابع خبری ساعات پایانی چهارشنبه شد متوجه شدند که این قرارداد امضا شده است اما از آنجا که قرار است این قرارداد در تابستان توسط اینتر میلان منتشر شود، فعلا این خبر را تایید نکرده‌اند. منابع خبری گفته‌اند به نظر می‌رسد که اینترمیلان به توانایی‌های واژینانییدیس ایمان زیادی دارد، واقعیتی که با بند بالای آزادسازی که در قرارداد او لحاظ شده است، کاملا مشهود است.

همچنین براساس اخبار منتشر شده، پاناتینایکوس قرار است برای این انتقال درآمدی به ارزش 400 هزار یورو درآمد داشته باشد.

شایان ذکر است که بسیاری از تیم‌های دیگر مانند بارسلونا و بورسیا دورتموند نیز علاقه‌مند به عقد قرارداد با این بازیکن 18 ساله بودند اما به محض ورود رسمی اینتر میلان، توافق انجام شد و به نظر می‌رسد این جوان یونانی به دلیل علاقه قلبی که داشت فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد.

واژینانییدیس به زودی راهی میلان خواهد شد و در دیدارهای پاناتینایکوس در پلی‌آف سوپر لیگ یونان شرکت حضور نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار