معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

افزایش 60 درصدی حوزه های امتحانی پایه نهم و دوازدهم

بوشهر(پانا)_ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از افزایش 60 درصدی حوزه های آزمون پایه نهم و دوازدهم در استان بوشهر در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 60 درصدی حوزه های امتحانی پایه نهم و دوازدهم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و آموزش و پرورش استان بوشهر؛ اسد حصیری در گفتگو با واحد خبر صدا و سیمای استانی با بیان اینکه در سال جاری تحصیلی حوزه های آزمون سراسر استان در پایه های نهم و دوازدهم، 60 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: این افزایش، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی با اشاره به ضدعفونی حوزه های امتحانی قبل و بعد از برگزاری آزمون، افزود: درهای سالن های آزمون، یک ساعت قبل از برگزاری آزمون باز می شوند و دانش آموزان با نظارت عوامل اجرایی آزمون و با فاصله زمانی و طولی مناسب وارد سالن شده تا خطر تجمع قبل از آزمون برطرف شود.

حصیری با بیان اینکه اعلام نتیجه خوداظهاری دانش آموزان در سایت سلامت به مدیر مدرسه، ضروری است، ادامه داد: دانش آموزان باید قبل از آزمون نسبت به خوداظهاری در سایت سلامت که به صورت پرسش چند سوال انجام می شود، اقدام و نتایج آن را به صورت پیامک برایشان ارسال می شود، به مدیران مدارس اعلام کنند و پس از آن مدیر مدرسه بعد از دریافت همه پیامک ها طی یک لیست سلامت دانش آموزان را تایید می کند و به حوزه امتحان ما ارسال می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت با تاکید بر اینکه ورود دانش آموزان به حوزه آزمون تنها با داشتن ماسک و دستکش امکان پذیر خواهد بود، گفت: دانش آموزان به جز نوشت افزارهای لازم نباید هیچ وسیله ای به همراه داشته باشند و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی هیچ بخشی برای نگهداری امانات از جمله کیف و گوشی همراه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در فاصله برگزاری آزمون ما حق هیچ گونه پذیرایی از دانش آموزان را نداریم و دانش آموزان فقط مجاز به آوردن یک بطری آب به شکل شخصی هستند.

حصیری در پایان با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده نهایت زمان برگزاری آزمون ها بیشتر از دو ساعت نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند که آزمون ها با نهایت دقت و سلامت برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار