مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

کلیه آموزشگاهها جهت بازگشایی موظف به دریافت کد رهگیری از سامانه سلامت می‌باشند

تهران(پانا)- چهارمین جلسه شورای نظارت مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل، رئیس شورای نظارت استان و سایر اعضای شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کلیه آموزشگاهها جهت بازگشایی موظف به دریافت کد رهگیری از سامانه سلامت می‌باشند

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به پروتکل‌های بازگشایی آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی و علمی آزاد گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده به‌واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور باید این امنیت خاطر و آرامش را در مردم و اولیای دانش‌آموزان ایجاد کنیم تا بتوانند فرزندان خود را در این مراکز ثبت نام کنند .

او ادامه داد: جهت نظارت بر اجرای بازگشایی این مراکز مقرر گردید جلسه وب کنفرانس ویژه کارشناسان حوزه غیردولتی و نمایندگان شورای هماهنگی موسسان برگزار شده و فهرست مشخصات مراکز آموزشی به واحدهای نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و ادارات ذی‌ربط در حوزه سلامت ارسال گردد.

صیدلو با اشاره به اجرای نظارت‌های مشترک میدانی توسط کارشناسی‌های غیردولتی و سلامت آموزش و پرورش تصریح کرد: تمامی آموزشگاههای علمی آزاد و زبان‌های خارجی ضروریست نسبت به مطالعه و اجرای دقیق دستورالعمل بازگشایی اقدام نموده و قبل از هر گونه اقدام می بایستی از سامانه سلامت (ثبت نام اصناف و صنایع در وزارت بهداشت) کد رهگیری مربوطه را اخذ و در معرض دید مراجعین قراردهند.

این نشست با حضور نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی استان تهران برگزار و مقرر گردید آموزش حداقل یک نیروی انسانی در واحدهای آموزشی جهت نظارت در امور بهداشتی بصورت منطقه‌ای با مشارکت مراکز بهداشت مناطق و شهرستا‌ن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار