در بیانیه فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد تاکید شد؛

نظام و انقلاب با وجود تمامی توطئه‌ها تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به مسیر افتخارآمیز خود ادامه می‌دهد

تهران (پانا) - در بیانیه فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد تاکید شد: نظام و انقلاب با وجود تمامی توطئه‌ها تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نظام و انقلاب با وجود تمامی توطئه‌ها تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به مسیر افتخارآمیز خود ادامه می‌دهد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن این بیانیه به شرح زیر است:

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیان گذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی انقلابی در ۱۵خرداد ۱۳42 است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر (ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم طاغوت را برای ملت های مستضعف جهان ترسیم کردند. در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل های آزادیخواهان جهان نفود کرده است. در دوران زعامت خلف صالح امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، نیز کشور عزیزمان در طوفان جنگ و ناامنی های منطقه ای و شعله ور شدن آتش فتنه تروریسم و بر چالش ها و تهدیدات فراوان پیش رو که توسط آمریکای جنایتکار و ایادی آن در مسیر حرکت انقلاب و ملت گسترانده شده بود. فائق آمده و چون کشتی نوح به ساحل آرامش مهدوی نزدیک می شود و در عرصه داخلی نیز توطنه ها و نقشه های پیچیده و فریبنده دشمن در ایجاد انحراف در صراط مستقیم انقلاب و قرار دادن نظام اسلامی در مسیر تزلزل را خنثی ساخته است. امروز در آستانه چهل و دومین سال از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران، این نظام و انقلاب با وجود تمامی توطئه ها تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می دهد و قطعا ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادیخواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاوردهای این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی داشته و آن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. در پایان با توجه به شرایط کنونی کشور در وضعیت وجود بیماری کرونا و با آرزوی سلامتی برای تمامی ملت شریف ایران، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای پاسداشت قلبی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد، تجدید میثاق خود با آرمان های والای امام راحل و شهدای والامقام و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را اعلام می دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار