بازدید معاون پرورشی منطقه17 ازحوزه برگزاری امتحانات پایه نهم

تهران(پانا)- طاهره پور محمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی به همراه نوشین پهلوان شریف، کارشناس سلامت، از حوزه برگزاری امتحانات پایه نهم به منظور پایش رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی منطقه17 ازحوزه برگزاری امتحانات پایه نهم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، طاهره پور محمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی گفت: مدرسه امن ترین مکان برای پرورش سرمایه‌های استوار انسانی است. در شرایطی که جامعه ما با چالشی به نام ویروس کرونا مواجه شده؛ مدافعان سلامت جامعه در صف مقدم وظایف والای انسانی خویش را در بهترین شکل ممکن ایفا کرده اند.

پور محمود ادامه داد: به علت دیرپایی ایام شیوع ویروس کرونا در جامعه، اداره کل آموزش و پرورش برای اعلام پایان سال تحصیلی جاری تدابیری را اندیشید. از جمله برگزاری امتحانات به صورت مجازی برای همه پایه ها بجز پایه نهم و دوازدهم. از آنجا که سلامت دانش آموزان به عنوان سرمایه های انسانی این مرز و بوم برای مسئولین و همگان بیشترین اهمیت را دارد تصمیم بر این گرفته شد که رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی توسط مدیر و معاونین منطقه به صورت مستمر رصد شود. در این راستا طاهره پور محمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس سلامت با حضور مستمر در مدارس منطقه شرایط بهداشت مدارس را مورد بازدید قرار داده تا در صورت مشاهده نواقص احتمالی در اجرای این پروتکل بهداشتی حوزه‌های امتحانات را برطرف کنند.

پورمحمود ابراز امیدواری کرد: امسال حفظ سلامت جسمی دانش‌آموزان ضمن برگزاری سالم فرایند امتحانات با رعایت کلیه اصول بهداشت روحی و روانی همچون گذشته به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار