نیکبخت: دستورالعمل های بهداشتی برگزاری امتحانات به بهترین شکل برگزار می شود

 تهران(پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷،در جلسه تجلیل از مراقبین سلامت گفت: شاخصه های سلامت در کنار دستورالعمل های برگزاری امتحانات به بهترین شکل برگزار شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: دستورالعمل های بهداشتی برگزاری امتحانات به بهترین شکل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷،در جلسه تجلیل از مراقبین سلامت گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا با عنایت به نیاز شدید جامعه به سلامت جسمی و روانی، پرستاران و پزشکان نظام سلامت جهادگرانه به میدان آمدند و مدافع سلامت جامعه شدند؛ که متناظر با آن فرهنگیان عزیز ما جهت تزریق آرامش روانی به جامعه با آموزش های خود در زمینه های مختلف اعم از آموزش موارد بهداشتی مشاوره ای در کنار مباحث آموزشی وارد میدان شدند و در فضای مجازی با تمام قوا عشق و علاقه معلمی را به نمایش گذاشتند. سپس در امر بازگشایی مدارس با سعه‌صدر تمام در مدارس حاضر شده و در انتظار دانش‌آموزانی نشستند که به هر دلیلی از آموزش های مجازی بهره لازم را نبرده بودند.
نیکبخت در ادامه افزود: بر خود وظیفه می دانم نه یک بار بلکه برای همیشه از این اقدام شایسته و خودجوش فرهنگیان عزیز تقدیر کنم.در این میان مراقبین بهداشت و همکاران حوزه سلامت که بی‌ادعا اقدامات شایسته ای در جهت حفظ سلامت دانش آموزان انجام داده اند؛ و با توجه به ایام قرنطینه خانگی حفظ سلامت وتغذیه جسمی حرکتی آنها در فضای مجازی پایش شد و آموزش های لازم را متقابلاً ارائه کردید. اکنون که فصل امتحانات پیش رو است؛ سعی همگی بر این باشد که امسال شاخصه ‌های سلامت در کنار سایر پروتکل های برگزاری امتحانات به بهترین شکل اجرا شود. حضور شما عزیزان در کنار دانش‌آموزان به منظور پایش سلامت لازم و ضروری است و اطمینان خاطر اولیا و دانش آموزان را فراهم می کند.
در پایان مهدی نیکبخت ازمعاون پرورشی و تربیت بدنی و همکاران حوزه سلامت ومراقبین سلامت تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار