خبر خوب ستاره محبوب و جنجالی پرسپولیسی‌ها: برمی‌گردم

تهران (پانا) - ستاره‌ای که به رغم حضور کوتاه مدت توانست تبدیل به بازیکنی محبوب روی سکوهای سرخ شود، خبر خوبی برای هوادارانش دارد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوب ستاره محبوب و جنجالی پرسپولیسی‌ها: برمی‌گردم

پیام صادقیان بدون شک نامی است که در دهه 90 فوتبال ایران بیشترین حسرت را برای اهالی فوتبال همراه داشته است، ستاره‌ای که از ذوب آهن به پرسپولیس رفت و در همان فصل اول خودش در آستانه جام جهانی 2014 با نمایش حیرت‌انگیز خود در میانه زمین، به فوتبال ایران نوید ظهور ستاره‌ای را داد که تا سال‌ها توانایی این را دارد که فوتبال ایران را در مرکز زمین بیمه کند.

اما خط خوردن او از لیست تیم ملی در جام جهانی 2014 توسط کارلوس کی‌روش، آغاز روزهایی بود که حتی بدبین‌ترین‌ها هم نمی‌توانستند آنرا پیش‌بینی کنند و به آرامی سیر نزولی صادقیان شروع شد و او با قرار گرفتن در حاشیه به سرعت از بازیکنی که کابوس حریفان شده بود، به یک بازیکن عادی تبدیل شد و در نهایت ابتدای فصل جاری و در سن 28 سالگی وقتی آخرین تلاش پیام برای بازگشت به پرسپولیس ناکام ماند، او که به ترکیه رفته بود اعلام کرد برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته است.

حالا پس از گذشت تنها چند ماه از خداحافظی از فوتبال، پیام صادقیان خبر ویژه‌ای را برای هوادارانش منتشر کرده و در اینستاگرامش خبر از آغاز تمرینات جدی برای بازگشت به فوتبال داده است. به عبارت دیگر ستاره سابق پرسپولیس که هنوز هم برای هواداران این تیم محبوب است از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی منصرف شده و قصد دارد یکبار دیگر شانس بازگشت به مستطیل سبز را آزمایش کند.

البته بازگشت پیام صادقیان به فوتبال با حضور در لیگ ایران همراه نخواهد بود، او قصد دارد فصل آینده را در لیگ یک ترکیه حضور داشته باشد. گفته می‌شود صادقیان به علت تاسیس سایت شرط‌بندی از سوی فدراسیون فوتبال ایران 15 سال از حضور در فوتبال محروم شده و شرایط بازی در ایران را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار