شاه منصوری: برگزاری امتحانات نقطه عطف آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری در جلسه توجیهی ناظران سلامت حوزه های امتحانی، برگزاری امتحانات را یکی از نقطه های عطف آموزش وپرورش بیان کرد که به لحاظ اهمیت میتواند در بازگشایی مدارس سرنوشت ساز باشد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شاه منصوری: برگزاری امتحانات نقطه عطف آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری پانا، امروز در محل سالن شورا منطقه۱۲، جلسه توجیهی ناظران سلامت حوزه های امتحانی با حضور حمید شاه منصوری مدیر منطقه12، محمود کریوند، معاون پرورشی وتربیت بدنی و کارشناسان بهداشت و دیگر اعضا تشکیل شد‌.
شاه منصوری، با آرزوی صحت و سلامتی و خیر مقدم به همکاران و تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت امام راحل از تلاش همکاران و فعالیتهای حوزه بهداشت و مراقبین سلامت تشکر و قدردانی کرد.
شاه منصوری اظهار کرد: با همت شما همکاران فعال در حوزه آموزش و پرورش و همه آحاد جامعه انشالله شرایطی فراهم شود، که از دام این بیماری خطرناک رهایی یابیم و بتوانیم به نوعی از این صحنه نبرد که یک مقاومت و پیکار است با صبوری و کمک کردن به همدیگر در عرصه علم و فناوری بر مشکلات ناشی از این بیماری فائق آییم.
وی افزود: ملت ما ثابت کردند، که همواره در همه گرفتاریها به یکدیگر کمک کنند. این بیماری جلوه هایی از ایثار و مقاومت پیش روی جهانیان به نمایش گذاشت.مردم ما به تمام جامعه صحنه های ایثار را نشان دادند.
مدیر منطقه تصریح کرد: مراقبین سلامت که شایسته این نام هستند، باید با تمام وجود و توان علمی و تجربی شان تلاش کنند؛ که دغدغه های نگرانی ناشی از این بیماری و آلودگی به حداقل برسد و شرایط امن وپایدار در حوزه های امتحانی برقرار شود.

او گفت: هرکس به سهم خود باید از استرس این بحران بکاهد. امتحانات یکی از نقطه عطف های آموزش وپرورش است. این امتحانات میتواند تاثیر گذار بر بازگشایی مدارس در آینده نزدیک باشد.
در ادامه کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه سخن گفت. وی ضمن عرض سلام و احترام حضور حاضرین در جلسه از حضور همکاران و تلاش در حوزه مرتبط کاری شان سپاسگزاری و قدردانی نمود.

کریوند ضمن عرض تسلیت به مناسب رحلت بنیان گذار جمهوری اسلا می ایران امام خمینی (ره)، افزود: امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف انقلاب است، انشالله بتوانیم راه امام و شهدا و کسانی که در راه انقلاب گام برداشتند ادامه دهیم ودر هر سنگری که هستیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم. وی تصریح کرد: هر یک از ما در هر زمینه ای که هستیم تلاش کردیم که کار و وظایف خودمان را انجام دهیم، که از بحث آموزش عقب نمانیم‌. همکاران منطقه در زمینه تدریس مجازی و تولید محتوی مثل همیشه خوش درخشیدند.

وی گفت: در حال حاضر شرایط حساس و خاصی است، درجه اول سلامت شما و دانش آموزان اهمیت دارد. آخرین دستورالعمل مصوب استانی جایگاه مراقبین سلامت در حوزه های امتحانی به عنوان ضرورت باید دیده شود. که دراین مورد با تلاش خالصانه رضا مشهدی کاظمی، کارشناس بهداشت منطقه و مریم عسگری، کارشناس آسیب های اجتماعی منطقه برای همکاران در این حوزه ابلاغ صادر شده است.

او افزود: اهمیت سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست اقدامات پیشگیرانه در سلامت فردی و اجتماعی مهم است. به دلیل اهمیت پایه نهم و دوازدهم امتحانات به صورت حضوری برگزار میشود. بحث رعایت فاصله گذاری، استفاده از دستکش و ماسک و نصب پوسترهایی که در این زمینه تهیه شده است انجام گیرد.
کریوند افزود: به دلیل شرایط سنی حساس دانش آموزان، همکاران عزیز باید با آرامش و سعه صدر به کارها رسیدگی شود. بحث تجمع اولیا و دانش آموزان و همکاران به شیوه مناسب وخوب و رعایت موارد پروتکل های بهداشتی انجام شود. وی اضافه کرد: برای هر حوزه دستگاه دیجیتالی تب سنج و ماسک و دستکش به تعداد دانش آموزان توزیع خواهد شد. مدارس از قبل گندزدایی و اقدامات لازم را انجام داده اند. در اخر از همه مراقبین بهداشت و سلامت تشکر و سپاسگزاری کرد. و خواستار سربلندی و موفقیت همه همکاران و دانش آموزان شد.
در ادامه سمیه حسینی، کارشناس مرکز بهداشت شرق موارد انتقال ویروس، استفاده صحیح از ماسک و دستکش، رعایت پرو تکل های بهداشتی و موارد ضروری در هنگام ورود به جلسه امتحان را توضیح داد. حسینی تاکید کرد: حتی الامکان هنگام جلسه امتحان از خوردن و آشامیدن خودداری شود. تجمع در همه موارد ازبین برود. حتی الامکان از سرویس های بهداشتی مدارس استفاده نشود.در کلاس های مدرسه تهویه مناسب باشد، که انتقال ویروس کمتر شود. حسینی در اخر موارد بهداشتی که مدارس باید رعایت کنند را متذکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار