موصلی: کتابخانه دانش‌آموز یک فرصت فرهنگی برای شیراز است

شیراز (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس فارس، کتابخانه دانش‌آموز شیراز را یک فرصت بسیار خوب فرهنگی در شهر شیراز عنوان کرد و گفت اداره کل نوسازی برای رفع مشکلات این کتابخانه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند و ما معتقدیم چنین ظرفیت‌هایی باید حفظ شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
موصلی: کتابخانه دانش‌آموز یک فرصت فرهنگی برای شیراز است

سرفراز موصلی به همراه محسن کلاری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از کتابخانه دانش‌آمور شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان نیازمندی‌ها و مشکلات این کتابخانه قرار گرفتند.

او ضمن بازدید از سیستم سرمایشی و گرمایشی کتابخانه دانش‌آموز، دستورات لازم را برای تعمیر و نوسازی این سیستم صادر کرد.

او همچنین ساختمان قرائت خانه این کتابخانه را نیازمند تغییر ساختاری برای استفاده بهینه از وسائل برودتی عنوان کرد و گفت: کارشناسان نوسازی با حضور در این مکان، در خصوص این مهم نظرات کارشناسی خود را عنوان خواهند کرد.

موصلی افزود: ساختمان کتابخانه دانش آموز طوری ساخته شده که گرمای هوا را جذب می کند و به همین دلیل نیاز است تا تغییراتی در برخی قسمت‌ها ایجاد شود.

در ابتدای این دیدار محسن کلاری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، تجهیز کتابخانه به آسانسور، خرید صدها جلد کتاب کمک درسی و عمومی، ایجاد سالن رایانه، تعمیر و نوسازی میزهای مطالعه،ایجاد سالن غذاخوری، برگزاری کلاس‌های ادبی، موسیقی و... را از جمله اقدامات عمرانی و فرهنگی انجام شده در کتابخانه دانش آموز در سال های اخیر برشمرد.

کتابخانه دانش آموز یکی از بزرگ ترین کتابخانه‌های دانش آموزی کشور در 3طبقه است که در میدان معلم شیراز واقع شده است.

این کتابخانه روزانه پذیرای دانش آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان بسیاری به مطالعه و کتاب‌خوانی است که در دو نوبت صبح و بعدازظهر خدمات ارائه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار