لونی: امام خمینی (ره) رهبر دل ها بود

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در مراسم آیین تکریم مدیران و مربیان مدارس مجری سرود دانش آموزی 1357 نفری یوم اللّه 22 بهمن ماه 98 ، امام خمینی(ره) را حقیقتی بزرگ از تربیت یافتگان مکتب اسلام خطاب کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
لونی: امام خمینی (ره) رهبر دل ها بود

مراسم آیین تکریم مدیران و مربیان مدارس مجری سرود دانش آموزی 1357 نفری یوم اللّه 22 بهمن ماه 98 به همت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه چهار در میان تدابیر بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی در تالار اجتماعات مرکز آموزش نیروی انسانی باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

سرهنگ جعفرزاده، جانشین رییس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول الله (ص)، سرهنگ پاسدار رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا، ابوالقاسم رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه4 و شهاب روزبهانی، معاون آموزش متوسطه، زهره علی نیا کهن، جانشین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و فرحناز صالحی فرد، مسوول کانون بسیج فرهنگیان منطقه چهار و جمعی از بسیجیان و پاسداران حضور داشتند.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با تجلیل از مدیران مجری این طرح، و تسلیت ایام سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، شخصیت، فکر و راه و خط امام (ه) را ستود و مکتب امام خمینی (ره) بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) توصیف کرد و امام خمینی(ره) را حقیقتی بزرگ از تربیت یافتگان مکتب اسلام خطاب کرد که با رحلت ایشان و سوز و گداز ملت شریف ایران نشان داد که لونی: امام خمینی (ره) رهبر دل ها بود.

لونی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، یاد و خاطر شهدای قیام 15 خرداد سال 42 را گرامی داشت.

در ادامه سرهنگ پاسدار رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا با تقدیر از سردار ابوالقاسم رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه چهار و مجریان طرح سرود دانش آموزی، و گرامیداشت یاد و خاطر امام و شهدا، تاسی به منویات مقام عظمی ولایت را توصیه و تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صابری نیا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کربلا با پاسداشت ایام چهارده و پانزده خرداد و با قرائت آیه شریفه قُل إنّما أعظُکم بِواحِده أن تقوموا لِله مَثوی أو فُردی، امام خمینی را مصداق مبرز این آیه خواند و گفت: ما مدیون اسلام هستیم و بر سر سفره انقلاب نشستیم اگر قرار باشد تحولی ایجاد شود باید به دست سربازان فرهیخته و نخبگان جان بر کف جامعه صورت بگیرد. امروز رهبری فرمودند: جهاد علمی و فرهنگی کنید؛ باید این رهنمود نصب العین قرار گیرد و با وحدت و همراهی و همدلی برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش نماییم و در دهه پنجم و چله دوم انقلاب و پیاده سازی و عملیاتی نمودن منشور گام دوم انقلاب با جدیت کارمان را ماندگار کنیم.

در پایان این جلسه از مدیران و مربیان مدارس مجری سرود دانش آموزی 1357 نفری یوم اللّه 22 بهمن ماه 98 با رعایت اصول بهداشتی با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار