برنامه مستند کلام امام اززبان دانش آموزان، در کاشمر ساخته شد

کاشمر(پانا)- به همت معاونت پروشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمربا مشارکت دانش آموزان پیشتاز مدارس ‏کاشمر، مجموعه کلیپ ویژه کلام امام از زبان دانش آموزان، در دبیرستان فرزانگان تولید شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه مستند کلام امام اززبان دانش آموزان،  در کاشمر ساخته شد

مجید مقدم مسئول خانه هنرمندان آموزش و پرورش کاشمر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگزار جمهوری اسلامی و یوم الله 15خرداد گفت: آشنایی دانش آموزان و نسل آینده ساز با روش زندگی و سیره امام راحل و همچنین سخنان و رهنمودهای ایشان موجب می شود که سلامت و آینده انقلاب تضمین شود.

مقدم ادامه داد: پس از برنامه ریزی و صحبت با تعدادی از دانش آموزان که در امور مختلف مشارکت داشتند مطمئن شدیم که علی رغم گذشت چندین سال از رحلت امام هنوز هم عشق به ایشان در دل کودکانی که حتی وجود مبارک ایشان را درک نکرده اند وجود داشته و این نشان از قدرت و عظمت روح بزرگ و ملکوتی خمینی کبیر دارد.

وی افزود: این کلیپ با مشارکت دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان متوسطه اول و همچنین اعضای سازمان دانش آموزی از مدارس منتخب با فیلمبرداری محسن شامکانی تهیه و ضمن پخش در فضای مجازی جهت استفاده در مراسم مختلف به مدارس ارسال می شود.

خبرنگار افتخاری پانا / فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار