پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در آستانه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در متن پیام آمده است:

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهـداف ایـن انـقـلاب اسـت، راه او راه مـا، هـدف او هـدف مـا و رهـنـمـود او مشعل فروزنده ماست" . مقام معظم رهبری مد ظله العالی

۱۴خرداد روز ماتم در عزای والا مردی است که بازیابی هویتمان در سایه تدبیرش حاصل شد، او بـت هـا را شـکـسـت و بـاورهـای شـرک آلود را زدود و بـه هـمـه فـهـمـانـد کـه انـسـان کـامـل شدن و علی وار زیستن، افسانه نیست.

او به ملت ها نیز فهماند که قوی شدن و بند اسارت گسستن و پنجه در پنجه سلطه گران انداختن، ممکن است.

امام خمینی (ره ) عابدی فرزانه بود که خود را از بندهای غیرخدایی آزاد کرد و به همه ثابت نمود که اسلام، زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد، او افکار خفته جهان اسلام را بیدار و اندیشه‌های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

١٥خرداد نیز یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

اینجانب ضمن تاکید بر تبیین و ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) در جامعه به ویژه مدارس، سالگرد رحلت جان گداز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان کرمان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و توفیقات، عزّت و سرافرازی ایران عزیز اسلامی را در عرصه های جهانی و بین المللی در سایه عنایات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار