جزییات تذکر سالاری به شهردار تهران

تهران (پانا )- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف پروژه های مهم منطقه ۱۳ و املاک فریز شده واقع در حریم پادگان دوشان تپه شد‌.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جزییات تذکر سالاری به شهردار تهران

محمد سالاری پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۳ با اشاره به ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات این منطقه گفت: تکمیل قطب گردشگری سرخه حصار یکی از اولویت های شورا و مدیریت شهری دوره پنجم است که از سوی بنده و آقایان حق شناس و علیخانی بصورت جدی پیگیری شده است و شهردار منطقه نیز در بازدیدی که در سال گذشته از این منطقه داشتیم قول دادند که این پروژه به نتیجه برسد اما متاسفانه علی رغم اینکه تمام تفاهم نامه های لازم با مراجع ذیربط انجام شده، هنوز به نتیجه نرسیده است و مشخص نیست موانع انجام این کار چیست.
وی ادامه داد: احداث قطب گردشگری شرق تهران بر اساس برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران و برنامه اولویت محور تحقق پذیر شورا یکی از اولویت های شورای پنجم است و با توجه به اینکه در سال پایانی این دوره قرار داریم، هرچه سریعتر باید به نتیجه برسد.
وی در خصوص پادگان دوشان تپه نیز بیان کرد: حریم این پادگان بدون طی فرایند قانونی در شورای عالی امنیت ملی مشخص شده و سال ها است برای املاک واقع در آن منطقه محدودیت ایجاد کرده است و شهروندان نمی توانند از حقوق خود به موجب طرح تفصیلی استفاده کنند، ضمن اینکه شهردار تهران برای حل این مشکل قول دادند و ما به عنوان کمیسیون شهرسازی و معماری جلساتی را در منطقه برگزار کردیم که معبر بخش شرقی پادگان بازگشایی و رفت و آمد شهروندان تسهیل شود که تاکنون این هم انجام نشده است.
سالاری همچنین با انتقاد از بلاتکلیفی ترمینال جدید شرق اظهار داشت: به عقیده من باید در خصوص این بلاتکلیفی از شهردار تهران سوال شود، ما اعضای شورا بارها از آنجا بازدید کردیم و مشخص نیست چرا این پروژه به نتیجه نمی رسد و ما چه پاسخی باید به شهروندان بدهیم. بهش از کارهای پروژه ترمینال جدید شرق بخشی از کارهای آن باقی مانده است به نتیجه نمی رسد؟ از رییس شورای شهر درخواست دارم در جلسات با شهردار تهران این موضوعات را مطرح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار