تولید و بارگزاری 45 محتوای الکترونیکی برای شبکه شاد

بیرجند(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی گفت که با مشارکت مربیان سازمان دانش آموزی تعداد 80 محتوای الکترونیک در استان تولید شده که 45 محتوای تولید شده به منظور بارگذاری در شبکه شاد به سازمان دانش آموزی مرکز ارسال شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید و بارگزاری 45 محتوای الکترونیکی برای شبکه شاد

محمد رضا با اطمینان در آیین تولید 15 محتوای الکترونیکی جدید که در اردوگاه نوفرست بیرجند، برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 20 مربی زن و مرد رشته های مختلف سازمان دانش آموزی در تولید این 15 کلیپ مشارکت داشتند.

وی افزود: این کلیپ ها با موضوع آموزش 30مهارت تشکیلاتی از قبیل آموزش کوهنوردی، آموزش های انفرادی، چادرزنی در اردو، انواع مخابرات، کار با چوب و طناب و مهارت های زندگی در طبیعت در خراسان جنوبی تولید و به سازمان دانش آموزی مرکز ارسال شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به فعالیت یک هزار و 464 مربی زن و مرد در زمینه هدایت و راهبری 27 هزار و 16دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در 608 مدرسه ی استان، یاد آور شد: تولید محتوای الکترونیک به منظور ایجاد خلاقیت و ابتکار در شیوه‌های آموزش مهارت ها، ارتقای سطح کیفی فرایندهای اجتماعی، هوش‌ چندگانه و بکارگیری عملی مهارت ها در زندگی فردی و اجتماعی توسط دانش آموزان عضو گروه های مختلف سامان دانش آموزی انجام می شود.

این مقام مسئول در سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، از تهیه، تدوین و ارسال شیوه‌نامه محتوای الکترونیکی به مربیان سازمان دانش آموزی در سراسر استان خبر داد و عنوان کرد: سازمان دانش آموزی از تمام ظرفیت‌های موجود استان برای برقراری عدالت آموزشی و برخورداری همه دانش آموزان عضو این تشکل از خدمات سازمان استفاده می کند.

بااطمینان با بیان این که محور تولید همه برنامه‌های سازمان؛ دانش آموزان هستند، خاطر نشان کرد: به تمام مربیان گروه ها پیشنهاد شده در تهیه محتواهای موردنظر از پتانسیل دانش آموزان عضو گروه ها استفاده شود و در بخش استانداردهای تولید محتوا نیز به چگونگی تولید، شناسنامه اثر، مشخصات عوامل تولید محتوا، قالب ارائه و آثار تأکید شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، آموزش مهارت های تشکیلاتی در زندگی فردی و اجتماعی را لازمه ترویج و گسترش فرهنگ کار آفرینی و رونق اقتصادی استان دانست و اضافه کرد: بی شک نسل امروز، آینده ساز فردا است و دانش سیال امروز، توسعه فراگیرتکنولوژی و تغییرات سریع در عرصه علم و فناوری، نیازمند ساختن نسلی کارآمد و با مهارت برای آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار