رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

امتحانات مدارس در آرامش کامل برگزار می شود

بردخون(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت امتحانات مدارس بر اساس پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های مربوط در آرامش کامل برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات مدارس در آرامش کامل برگزار می شود

به گزارش پانا ، ظهیر محمودی در بازدید از حوزه امتحانی مدرسه شهید نجات اللهی بردخون اظهار کرد: بیشتر کلاس های درس با ارزیابی معلمان و دبیران به پایان می رسد و نیازی به آزمون حضوری ندارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به اینکه امتحانات مدارس در آرامش کامل برگزار می شود، افزود: تنها دو پایه نهم و دوازدهم ملزم به حضور در آزمون های حضوری مدارس هستند و برای بقیه کلاس ها هیچ اجباری وجود ندارد.

وی اضافه کرد: زمانی که دانش آموز ارزشیابی می شود، با توجه به هدف های آموزشی، به جزئیات پیشرفت دانش آموز و بهبود یافته های او نیز نظر دارند، در این فرایند دانش آموز نیز نقش دارد، زیرا فرصت می کند تا کار خود را ارزیابی کند و دریابد که تا چه حد رضایت بخش است.

محمودی با بیان هدف از امتحانات در مدارس ابراز کرد: امتحانات پایه نهم به دلیل تأثیر نمرات در هدایت تحصیلی به صورت حضوری است، اما مشابه سال‌های گذشته امتحانات هماهنگ استانی و منطقه‌ای نداریم.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون بیان کرد: امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری و هماهنگ از 17 خرداد آغاز می شود و تا زمان امتحانات، دانش آموزان به آموزش حضوری مشغول هستند.

وی تصریح کرد: با وجود تعطیلی مدارس از ابتدای اسفند، فرهنگیان فعالیت خود را تعطیل نکردند و به صورت مستمر و منظم در فضای مجازی به تدریس مشغول شدند که از تلاش و جدیت آنان قدردانی می کنیم.

محمودی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت فعالیت طبیعی خود را ادامه می دهد و با همه مشکلات و موانعی که وجود دارد و ویروس کرونا در همه شهرها و روستاها شیوع پیدا کرده، با قوت به پیش می رود و ذره ای دست از کار نمی کشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با توصیه به دانش آموزان گفت: نباید مأیوس شوید و با انگیزه ای بیشتر در تحصیل تلاش کنید و برای آینده ای درخشان بکوشید.

در این بازدید که تعدادی از کارشناسان اداری نیز حضور داشتند، مسؤولان برگزاری پیرامون چگونگی آماده سازی محل برگزاری امتحانات توضیح دادند.

یادآور می شود آزمون های پایه دوازدهم در حوزه های جداگانه از 17 خرداد در منطقه بردخون برگزار می شود و محل های برگزاری برای حضور دانش آموزان آماده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار