هرمزگان با ارسال ۱۸۱ تولید محتوا در بین استان های کشور پیشتاز است

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان از پیشتاز بودن سازمان دانش آموزی هرمزگان در زمینه تولید محتوا بسته های تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان با ارسال ۱۸۱ تولید محتوا در بین استان های کشور پیشتاز است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، احمد مهرانی با اعلام این خبر افزود: سازمان دانش آموزی استان در زمینه تولید و ارسال محتوا بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی از دهم اردیبهشت ماه سال جاری تا دهم خرداد ماه ۱۸۱ محتوا تولید و به سازمان مرکز ارسال نموده است .

وی خاطر نشان کرد: پس از دریافت شیوه نامه تولید محتوا جلسات متعددی از طریق فضای مجازی با شهرستان ها و مناطق استان برگزار و ابهامات بوجود آمده رفع و برنامه ریزی جهت تولید محتوا انجام شد.

مهرانی درادامه اشاره ای به عملکرد یک ماهه تولید محتوا درشهرستان ها و مناطق استان داشته و از تلاش و جدیت مسئولین و رابطین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق تشکر نمودند.

این مسئول درادامه با بیان این که رتبه بندی عملکرد یک ماهه شهرستان ها تنظیم شده خواستار تشویق سه شهرستان و منطقه برتر استان از نظر تولید محتوا شدند.

مهرانی درپایان ازتلاش، جدیت و پیگیری شبانه روزی رئیس سازمان دانش آموزی استان قدردانی وخواستار ادامه تلاش با جدیت وبرنامه ریزی مناسب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار