برگزاری مجازی جشن الفبای کلاس اولی های منطقه17   

تهران (پانا) - با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، امسال جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اولی آموزش و پرورش منطقه 17 در فضای مجازی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی جشن الفبای کلاس اولی های منطقه17   

به گزارش خبرگزاری پانا، هدف از برگزاری این جشن را آموزش زبان شکر گفتن خداوند در اهدای نعمت های بی شمارش به انسان ازجمله نعمت علم و دانش با قدردانی از زحمات معلمان سختکوش و حک شدن بهترین خاطره دوران تحصیل در ذهن دانش آموزان است.
امسال این جشن با عنوان جشن دانایی با حضور آموزگاران و دانش آموزان و خانواده هایشان در فضای مجازی برگزار شد. در این جشن شاد و به یاد ماندنی دانش آموزان برای معلمان و اولیا خود دلنوشته هایی در راستای سپاس از خداوند و لطف و عشق درونی آنان نسبت به معلم و والدین خود تهیه و آن را به معلمان و والدین اهدا کردند. کلاس اول ابتدایی به عنوان ماندگار ترین خاطره های شیرین درذهن افراد جامعه است. نعمت خواندن و نوشتن به اندازه ای برای دانش آموزان شیرین و لذت بخش است که نام آموزگار سال اول درذهنشان نقش می بندد.
این جشن هرساله به دلیل کسب مهارت خواندن و نوشتن و قدردانی از زحمات معلم و والدین با هدف ماندگاری خاطره شیرین در ذهن کلاس اولی ها برگزارمی شود.در این جشن دانش آموزان دختر و پسر به بار نشستن تعلیم و تربیت را درفضای مجازی کلاس خود جشن گرفتند. در جشن الفبا دانش آموزان پایه اول دبستان با زبان شعر، خواندن آیه هایی از قرآن کریم، دعا و نقاشی شکر گزار این نعمت بزرگ ازخداوند یکتا شدند.
دانش آموزان کلاس اولی در این جشن به یاد شهدا قرآن کریم تلاوت کردند و سرود جشن الفبا و ملی ایران را زمزمه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار