لونی: اولویت ما تکریم ارباب رجوع و تسریع در فرآیند ثبت نام است

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه ستاد ثبت نام، حداقل مراجعه به مدارس و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
لونی: اولویت ما تکریم ارباب رجوع و تسریع در فرآیند ثبت نام است

جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور محمد حسین لونی در اندیشکده تحول، برگزار شد.

در این جلسه که شورای معاونان، مسوولان مقاطع و مسوولان بخش های مقاطع تحصیلی و نمایندگان مدیران حضور داشتند، لونی با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و خطر انتشار ویروس کرونا، حداقل مراجعه به مدارس و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

لونی افزود: اولویت ما تکریم ارباب رجوع، تسریع در فرآیندها و ثبت نام غیرحضوری دانش آموزان است.

فاطمه امیرآبادی، معاون آموزش ابتدایی با اشاره به تشکیل ستاد اصلی ثبت نام و ستادهای فرعی در بخش ها، از تشکیل و فعال سازی ستاد ثبت نام در مدارس به منظور تسهیل در امر ثبت نام ورودی پایه های تحصیلی خبر داد.

وی گفت: مدیران با ایده های ناب باید بستر ثبت نام را به گونه ای تعریف و تدابیری اتخاذ کنند که با توجه به شرایط موجود اولیای دانش آموزان در معرض کمترین آسیب قرار گیرند.

امیر آبادی با اشاره به آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه 99 تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان خارج از محدوده محل سکونت الزما با نامه ستاد ثبت نام صورت می پذیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه چهار اعلام کرد: برنامه ریزی ها در جهت رفع موانع و تسهیل در خدمت رسانی است و با هماهنگی های انجام شده و ابتکار عمل ستادهای فرعی کمترین ارجاع به اداره را خواهیم داشت و ثبت نام میان پایه ها به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

امیرآبادی اظهار کرد: هدف گذاری ما وصول به این نقطه است که " بهترین مدرسه، نزدیک ترین مدرسه" است و برای این مهم تلاش می کنیم و به زودی بنر هماهنگ ثبت نام مدارس مقطع ابتدایی، نقشه مرجع محدوده جغرافیایی منطقه و متمم شیوه نامه ثبت نام از بخش های فرعی ثبت نام به مدارس ارسال می شود و امیدواریم با همکاری کامل مدیران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، خاطره ای خوش و ماندگار در ذهن دانش آموزان پایه اول، مشتاقان یادگیری الفبای زندگی ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار