مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری آزمون هماهنگ ورودی دبیرستان و هنرستان‌های نمونه دولتی شهرستان‌های استان تهران در 20 تیرماه

تهران(پانا)- جلسه کارگروه استانی آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی 1400-1399 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون هماهنگ  ورودی دبیرستان و هنرستان‌های نمونه دولتی شهرستان‌های استان تهران در 20 تیرماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام برگزاری آزمون ورودی دبیرستان و هنرستان‌های نمونه دولتی استان به‌صورت حضوری گفت: ثبت‌نام این آزمون در نیمه دوم خرداد ماه 1399 در سامانه ثبت‌نام آزمون‌های استان توسط دانش‌آموزان انجام خواهد شد و دستورالعمل ثبت‌نام جهت اطلاع و آگاهی از شرایط و چگونگی روند ثبت‌نام و اطلاعات مربوطه در سامانه بارگذاری خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری هماهنگ آزمون ورودی دبیرستان و هنرستان‌های نمونه دولتی شهرستان های استان تهران در ساعت 9 صبح روز جمعه 20 تیرماه 1399، تاکید کرد: دانش‌آموزان داوطلب حضور در مدارس نمونه دولتی استان در این روز به صورت هماهنگ و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و پروتکل‌های مربوطه با هم به رقابت علمی خواهند پرداخت. بعد از برگزاری این آزمون 2هزار و 800 دانش‌آموز منتخب پذیرفته شده در 28دبیرستان و 2هنرستان نمونه دولتی استان و در رشته‌های منتخب به تحصیل خواهند پرداخت.

این مقام مسئول با تاکید بر فلسفه تشکیل مدارس نمونه دولتی و توجه ویژه به تحصیل دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار و محروم، تصریح کرد: در شیوه نامه ثبت‌نام سال جاری با افزایش سهمیه پذیرش دانش‌آموزان روستایی مشروط بر کسب حداقل 70 درصد نمره آزمون آخرین فرد قبولی، به دنبال شناسایی، جذب و پرورش استعدادهایی هستیم که در مناطق کمتر برخوردار از حداقل امکانات موجود محروم بوده، اما به دنبال کسب دانش و ترقی و رسیدن به مدارج بالای علمی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار