بهره‌گیری از تمام امکانات برای تامین امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها

تهران (پانا) - جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ضرورت امنیت اخلاقی در تفرجگاه‌ها و سواحل شمال کشور، بر بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود در اجرای طرح‌های سالم‌سازی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری از تمام امکانات برای تامین امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها

به گزارش سایت پلیس، قاسم رضایی در جمع فرماندهان انتظامی استان های شمالی کشور (مازندران، گیلان و گلستان)، حرکت در مسیر الهی و خدمت به مردم را یک افتخار بزرگ برای کارکنان نیروی انتظامی برشمرد.

وی به ناامیدی و یأس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکست نظامی اشاره و بیان کرد: تهاجم فرهنگی و ترویج بی‌بند و باری و بی‌عفتی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، حربه جدید دشمن است بنابراین رسالت نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش آحاد مختلف جامعه، بسیار سنگین‌تر از سایر نهادها و نیروهای مسلح است لذا باید قدر آن را دانست و به آن افتخار کرد.

این مقام ارشد انتظامی، بهره ‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تأمین امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها را یک ضرورت حیاتی برشمرد و گفت: نگاه نیروی انتظامی به مقوله امنیت اخلاقی، عفاف و حجاب، یک نگاه جهادگونه و مقدس است.

سردار رضایی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان‌های شمالی کشور، خاطرنشان کرد: حفظ امنیت و رعایت حقوق فردی و اجتماعی مبتنی بر موازین شرعی در سواحل و تفرجگاه‌ها، یک مطالبه به حق و شایسته مردم از نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده ناجا، افزایش ایمنی طرح‌های سالم سازی و مناطق شنا و نیز مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اخلاقی را بسیار ضروری و مهم برشمرد و بر مشارکت تمامی متولیان و دستگاه‌های دخیل در این حوزه تأکید کرد.

وی با مهم خواندن نقش علما و روحانیون در اجرای طرح‌های سالم سازی و رعایت عفاف و حجاب در سواحل، خواستار نظارت مستمر آنها بر اجرای طرح‌ها، ارائه خدمات فرهنگی به مسافران و اهتمام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سواحل و تفرجگاه‌ها شد.

این مقام ارشد انتظامی، استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای داوطلب و افتخاری را یکی دیگر از اقدامات موثر در اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی در مناطق گردشگری و سواحل برشمرد و گفت: تأمین امنیت اخلاقی در محورهای مواصلاتی، سواحل و تفرجگاه‌ها و رعایت عفاف و حجاب در تمامی اماکن عمومی، یک مطالبه جدی و موثر در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای اخیر هنگ مرزی سردشت و شهید بارانی، پیمودن راه آنها را موجب عزت، اقتدار و سربلندی کشور دانست و بیان کرد: تأمین امنیت اخلاقی، یک تکلیف انقلابی و دینی است.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به شهروندان و مسافران، محور دیگر سخنان جانشین فرمانده ناجا در این جلسه بود.

این مقام ارشد انتظامی به حمایت‌های همه جانبه، پشتیبانی و تقویت معاونت‌های اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های شمالی کشور برای اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در سواحل و تفرجگاه‌ها اشاره و بر استفاده از ایده‌های نو و خلاقانه صاحبنظران تأکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا در پایان ضمن مهم قلمداد کردن اقدامات ایجابی در اجرای طرح‌های سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها، گفت: اجرای اقدامات ایجابی و برنامه‌های موثر فرهنگی در مناطق گردشگری گیلان، یک اقدام مبتکرانه و موثر است که باید در تمامی استان‌های ساحلی شمال کشور اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار