رییس آتش نشانی اهواز خبرداد:

آتش سوزی گسترده در پارک حجاب اهواز

اهواز (پانا) - رییس آتش نشانی اهواز از وقوع آتش سوزی گسترده در پارک حجاب اهواز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی گسترده در پارک حجاب اهواز

ابراهیم قنبری در گفت و گو با پانا ضمن اعلام این خبر افزود: مساعت 14:37 دقیقه به ستاد فرماندهی و مرکز ارتباطات 125 اعلام حریق شدکه بلافاصله پس از اعلام حریق، تیم های اطفای حریق از ایستگاه آتش نشانی جنب استانداری به منطقه اعزام شدند و بعد از 33 دقیقه حضور خود را در پارک حجاب اعلام کردند.
قنبری افزود:بعلت وسعت آتش سوزی فورا 3 دستگاه خودروی تانکر پشتیبان آب و 4 دستگاه خودروی اطفای حریق جهت مهار آتش به پارک حجاب نیز اعزام شدند.
به طور کلی 21 آتش نشان حضور داشتند که از 3 ایستگاه مختلف به محل آتش سوزی اعزام شدند.
رییس آتش نشانی اهواز در خصوص علت گستردگی این آتش سوزی توضیح داد:باید گفت با توجه به میزان وزش باد حریق به سرعت گسترش پیدا کرد همچنین در نخلستان های قدیمی و نیزارهایی ک در سطح پارک حجاب وجود داشتند سرعت اشتعال بسیار زیاد بوده است که خوشبختانه نیروهای آتشنشانی توانسته اند بعد از گذشت 20 دقیقه بطور کامل آتش را مهار سازند و لکه گیری کنند.
او در ادامه افزود:در حال حاضر درختانی که از بالا دچار حریق شده اند به کمک نیروهای حاضر در صحنه در حال بریده شدن هستند و البته باید گفت این درختان دارای قدمت زیادی هستند و خشک می باشند، به همین دلیل حریق به سرعت به بالاتنه ی آنها نفوذ کرده است.
او در پایان یادآور شد : ما اکنون در حال برش دادن این قسمت هااز درختان هستیم تا مانع انتقال حریق از درختان خشک به درختان جوان و سرسبز بشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار