مدیر آموزش و پرورش شهریار خبر داد ؛

با رعایت کلیه پروتکل‌های های بهداشتی در 40 حوزه اجرایی پذیرای 6600 دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی هستیم

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهریار از برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در 40 حوزه اجرایی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۷۶۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
با رعایت کلیه پروتکل‌های های بهداشتی در 40 حوزه اجرایی پذیرای 6600 دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی هستیم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار ، جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش شهریار به ریاست مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش و با حضور کلیه اعضا در دفتر مدیریت برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌هایهای بهداشتی در مدارس اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه در راستای شیوع بیماری کرونا رعایت کلیه پروتکل‌هایهای بهداشتی ( گند زدایی مدارس قبل و بعد از امتحانات، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست ) برای کلیه دانش‌آموزان امری ضروری است و معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی موظف است با کمک مراقبین سلامت نسبت به نظارت حداکثری بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام نمایند.

مجید پارسا در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، آموزش و پرورش شهریار از هفدهم خرداد ماه جاری در 40 حوزه اجرایی با حضور 6600 نفر دانش آموز در تمامی رشته‌های نظری پایه دوازدهم و پیش‌دانشگاهی پذیرای دانش‌آموزان گرانقدر در امتحانات نهایی پیش‌رو می‌باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار