اولین جلسه شورای آموزش وپرورش در سال ۱۳۹۹ در گناوه؛

تمام پروتکل های بهداشتی برای امتحانات مدارس رعایت می شود

گناوه (پانا) - دانش آموزان باید قبل و بعد از امتحانات از تجمع خودداری کنند. اینها اظهارات مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در بوشهر، در خصوص امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام پروتکل های بهداشتی برای امتحانات مدارس رعایت می شود

به گزارش اداره آموزش و پرورش گناوه، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه با دستور کار رعایت تمام موازین و پروتکل های بهداشتی در حوزه امتحانات سال دوازدهم برگزار شد.

غلامرضا مهرجو، فرماندار گناوه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: پروتکل های بهداشتی برای برگزاری امتحانات سال دوازدهم به صورت دقیق در تمامی حوزه های امتحانی اجرا شود.

وی افزود: در اجرای پروتکل های بهداشتی همه باید همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا به خوبی امتحانات برگزار شود.

مهرجو تصریح کرد: دانش آموزان باید قبل و بعد از امتحان از تجمع خودداری کنند و بعد از اتمام آزمون خیلی سریع حوزه امتحانی را ترک کنند تا خدای نکرده خطر ویروس کرونا آنها را تهدید نکند.

فرماندار گناوه در مورد افزایش کرونا در شهرستان گفت: آمار کرونا در شهرستان متاسفانه صعودی بوده است و سه روز پیاپی شهرستان گناوه آمار دو رقمی در ابتلای افراد به کرونا را تجربه کرده است.

اسکندر احمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: امتحانات سال نهم آغاز شده است و در این حوزه ها موازین بهداشتی بصورت دقیق رعایت می شود و ما هر روز بازدیدهایی را از حوزه های امتحانی انجام می دهیم.

وی افزود: هر سال برای برگزاری امتحانات سال دوازدهم ۵ حوزه در نظر گرفته می شد، ولی امسال به‌دلیل وجود ویروس کرونا تعداد حوزه ها را به ۹ حوزه افزایش داده ایم و تعداد کل دانش آموزان سال دوازدهم، پسر و دختر در شهرستان گناوه ۷۸۶ نفر هستند.

احمدی اظهار کرد: صندلی‌ها با دو متر فاصله‌گذاری شده اند و از ۱۷خرداد تا ۱۶تیر ماه شاهد برگزاری امتحانات سال دوازدهم خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه تصریح کرد: ضدعفونی روزانه بعد از هر جلسه امتحانی با همکاری شهرداری انجام می گیرد و در کنار آن تب سنجی نیز با همکاری هلال احمر صورت می پذیرد.

احمدی یادآور شد: تمامی دانش آموزان باید با ماسک و دستکش به حوزه امتحانی مراجعه کنند، ولی ما نیز ماسک، دستکش و همچنین مواد ضدعفونی کننده در محل حوزه ها قرار می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار