معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم:

کمبود نیروی آموزش‌و‌ پرورش شهرستان دیلم برطرف شود

دیلم(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: هم‌اکنون این اداره کمبود نیروی انسانی روبرو است که بایدبرای حل این مشکل تدبیر شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیروی آموزش‌و‌ پرورش شهرستان دیلم برطرف شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش‌و ‌پرورش شهرستان دیلم، محمد اکبری در نشست ویدیویی با معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: کمبود نیروی انسانی همه ساله گریبان‌گیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم بوده و برای رفع آن باید زمینه لازم مهیا شود.

وی اظهار کرد: همه حوزه‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی دیلم با کمبود نیرو روبرو است که بدون برطرف کردن آن انتظار بازدهی مطلوب امکان پذیر نیست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در شمالی ترین نقطه استان بوشهر، در جذب نیروی انسانی و ورود نیروهای انتقالی با مشکل جدی روبرو است که رفع این معضل، مستلزم توجه ویژه و اختصاص سهمیه در آزمون سراسری، ماده ۲۸ و جذب افراد به صورت حق‌التدریس یا خرید خدمات است.

وی گفت: امیدواریم با برطرف شدن کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش شهرستان از جمله حوزه پرورشی و تربیت بدنی، در راستای بهبود تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گام‌های بلندی برداشته شود.

اکبری بیان کرد: در حالیکه امروزه در همه عرصه‌ها و کارخانه‌ها تجهیزات و ربات‌ها جایگزین نیروی انسانی می‌شوند اما در حوزه تعلیم و تربیت تنها معلم و ایفای نقش بی بدیل اوست که می‌تواند بازدهی مطلوب را تامین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار