بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس ناحیه یک ارومیه

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان از فرآیند ثبت نام مدارس و برگزاری امتحانات پایه نهم در مدارس ناحیه یک ارومیه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس ناحیه یک ارومیه

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز از هنرستان شهید امینی، آموزشگاه غیر دولتی شهریار، آموزشگاه پویای دانش، آموزشگاه دانش و ستایش ناحیه یک ارومیه بازدید کردند.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید اظهار کرد: پیش نیاز بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات نهایی، اهتمام به رعایت اصول پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی دانش آموزان و همکاران فرهنگی است و تحقق این امر توجه ویژه مدیران مدارس به رعایت اصول بهداشتی و برگزاری دوره آموزشی ویژه نیروهای خدماتی جهت ضد عفونی و گندزدایی اصولی سطوح و اشیاء و از همه مهمتر رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی تاکید کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری و جهت رفع اشکال، منوط به داشتن ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

محمدی گفت: در شرایط کنونی، بستر آموزش از راه دور به‌ویژه استفاده از برنامه شاد برای ادامه فرآیند آموزش دانش آموزان بسیار راهگشا بود و زحمات معلمان در این بستر قابل قدردانی است.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه توانایی خواندن و نوشتن باید در پایه اول ابتدائی محقق شود؛ خاطر نشان کرد: تنها آزمون های پایانی پایه نهم و دوازدهم به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار