مراکز نگهداری معتادان در مازندران مجدداَ آغاز به کار می‌کند

ساری (پانا) - استاندار مازندران دستور داد فعالیت مراکز نگهداری متعادان در مراکز ماده 15 و 16 و انجمن‌های معتادان در حال بهبودی (na) که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند، آغاز شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مراکز نگهداری معتادان در مازندران مجدداَ آغاز به کار می‌کند

احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دستور داد که فعالیت مراکز نگهداری معتادان در مراکز ماده 15 و 16 و انجمن‌های معتادان در حال بهبودی (na) که به دلیل شیوع ویروس کرکوا تعطیل بودند، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آغاز شود.

او ضمن تأکید بر اینکه باید کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های متولی در خصوص نحوه جمع‌آوری معتادان بصورت کاملا بهداشتی برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند، ادامه داد: «یکی از گفتمان‌های مهم اجتماعی، مبارزه با اعتیاد است و نباید بدلیل محدودیت‌های کرونایی فراموش شود.»

استاندار مازندران یادآوری کرد به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر که از هفته نخست تیرماه آغاز می‌شود، با توجه به محدودیت‌های موجود، باید از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها، صدا و سیما و دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی استفاده کرد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه دستگاه‌های مسئول در راستای مبارزه با مواد مخدر برنامه جامع ارائه دهند، خواست که دوربین‌های پایش تصویری با کمک شهرداری‌ها نصب شود.

استاندار مازندران تأکید کرد: محتوای بیلبوردهای شهری با گفتمان‌های مهم اجتماعی متناسب باشد.

یک مرکز اجباری موضوع ماده 16 در قاجارخیل شهرستان جویبار و 66 مرکز اقامتی میان‌مدت و ماده 15 در کل استان در کنار 416 مرکز دائم، به 55 هزار بیمار خدمات ارائه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار