رییس جشنواره هدف: 49 هیئت ورزشی در برگزاری جشنواره هدف مشارکت کردند

تبریز(پانا) - رییس جشنواره هدف عنوان کرد 49 هیئت ورزشی استان با تعیین برترین ورزشکاران سال ۹۸ و ارائه آن به دبیرخانه، در برگزاری جشنواره مشارکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس جشنواره هدف:  49 هیئت ورزشی در برگزاری جشنواره هدف مشارکت کردند

به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، شهرام دبیری با بیان اینکه مشارکت هیئت های ورزشی استان در جشنواره بی سابقه بوده است گفت: این همکاری شایسته قدردانی بوده و امیدواریم با برگزاری باشکوه مراسم اختتامیه پاسخ شایسته ای به خانواده بزرگ ورزش استان بدهیم.

او افزود: با پایان زمان ارائه لیست برترین‌ها که به دلیل حساسیت و تازگی کار دو نوبت تمدید شده بود، تنها هیئت پزشکی ورزشی لیست برترین های خود را به دبیرخانه ارسال نکرده، ولی امیدواریم تا زمان برگزاری جلسات داوری این دو هیئت نیز لیست برترین های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

دبیری افزود: طی هفته جاری اولین جلسه داوری انتخاب برترین های ورزش استان برگزار می شود. انتخاب برترین ورزشکار زن و مرد، برترین داور زن و مرد، برترین مربی زن و مرد و همچنین انتخاب برترین پدیده زن و مرد در دستور کار هیئت داوری قرار دارد.

رئیس جشنواره هدف با اعلام خبر آغاز به کار کمیته تحقیق جشنواره نیز گفت: این کمیته متشکل از اعضای دبیرخانه و اداره کل ورزش و جوانان کار رسیدگی به شکایات ورزشکارانی که خود را برتر از افراد اعلام شده می دانند را بر عهده دارد.

دبیری تاکید کرد: در صورت اخذ مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا، اختتامیه جشنواره هدف در دهه سوم خرداد ماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار