علیرضا کمرئی، «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱400-1399» شد

تهران (پانا) - در حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش، علیرضا کمرئی به‌عنوان «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱400-1399» منصوب شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کمرئی، «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱400-1399» شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن حکم محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا کمرئی

معاون محترم آموزش متوسطه

با توجه به صلاحیت و تجربیات مفید جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱400-1399» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه به اولویت‌ها و برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش، در اجرای موارد ذیل اهتمام جدی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به اینجانب گزارش نمایید.

1-تشکیل ستاد مرکزی و تعیین نقش و مسئولیت‌های اعضاء، ایجاد هماهنگی و انسجام در بخش‌های ستادی با تأکید بر تفویض امور اجرایی به مدیران کل و شورای آموزش‌وپرورش استان‌ها.

2-شناسایی به‌موقع مشکلات و کمبودهای موجود در واحدهای آموزشی، پرورشی، ورزشی و رفاهی، تحلیل و بررسی آن‌ها در ستاد و جلب مشارکت و بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای حل‌وفصل آن‌ها.

3- پیش‌بینی روش‌های مناسب برای نظارت بر امور مهم و کلیدی مرتبط با بازگشایی مدارس در اول مهرماه بخصوص رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.

4- رصد و پایش مستمر دامنه فعالیت مدیران و کیفیت برنامه‌ریزی آنان و ارائه بازخورد مناسب برای اصلاح و بهبود فرایندهای اجرایی 5-ارزیابی عملکرد استان‌ها در میزان تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده، استفاده از ظرفیت‌های محلی، بهره‌برداری بهینه از منابع موجود، سازمان‌دهی نیروی انسانی و کیفیت بازگشایی مدارس در اول مهرماه

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار