معاون آموزش ابتدایی اداره کل :

هر گونه آزمون و امتحان پایانی در دوره ابتدایی در زنجان ممنوع است

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت هر گونه آزمون و امتحان پایانی (پایه ی اول تا پنجم ) ممنوع است و همچنین در خرداد 99 امتحانات هماهنگ پایه ششم، با توجه به شیوع بیماری کرونا ملغی اعلام شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هر گونه آزمون و امتحان پایانی در دوره  ابتدایی در زنجان ممنوع است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان گفت: هر چند در دوره بیماری کرونا به ظاهر بخشی از نظام آموزشی دچار مشکل شد، اما مدیران و معلمان توانمند با استفاده از امکانات حوزه فناوری کمبودهای آموزشی را جبران کردند.

سلامی در ادامه اظهار کرد: 93 درصد از معلمان دوره ابتدایی در سامانه شاد حضور فعال داشتند و با تمهیدات صورت گرفته و تکمیل فرایند احراز هویت، تمامی معلمان در این سامانه حضور خواهند یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس آیین نامه ارزشیابی توصیفی، اعلام عدم ارتقاء دانش آموز به پایه بالاتر در خرداد ماه ممنوع است و توجه به آیین نامه، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی بر اساس شاخص هایی از قبیل فعالیت های کلاسی و پوشه کار، چک لیست، تکالیف مهارت محور و همچنین بر اساس فعالیت های آنان در فضای مجازی و پیام رسان شاد و زیر نظر شورای مدرسه انجام خواهد شد.

سلامی با اشاره به شروع ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی، بیان کرد: دانش آموزان و اولیا طبق زمان بندی که در مدارس صورت می گیرد و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی جهت ثبت نام در مدارس حضور خواهند یافت و دانش آموزان میان پایه نیز به صورت مجازی و بدون نیاز آنان، فرایند ثبت نام صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: نوبت دهی طرح سنجش نیز به صورت غیرحضوری به اولیا اعلام خواهد شد که هر پایگاه روزانه حداکثر 20 نفر پذیرش خواهد کرد که در این پایگاه نیز تمامی پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار گرفته تا والدین و دانش آموزان بدون کوچکترین مشکل، فرایند سنجش را طی کنند.

معاون آموزش ابتدایی استان ضمن قدردانی از تلاش های بی دریغ و ماندگار معلمان دلسوز و مدیران، درگذر از بحران ها در راستای استمرار یادگیری دانش آموزان در شرایط بیماری کرونا گفت: جشن الفبا امسال با همکاری رسانه ملی و استانی برگزار خواهد شد که انتظار داریم روسای مناطق و نواحی استان کمال همکاری در این زمینه را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار