معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل:

کسب بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با 163 عنوان محتوای تولیدی فرهنگی و تربیتی و بارگذاری آنان، از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب بالاترین رتبه در ارزیابی کشوری محتوای شبکه شاد از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با 163 عنوان محتوای تولیدی، فرهنگی و تربیتی و بارگذاری آنان، از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر معرفی شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در جلسه شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان گفت: با تلاش تمامی همکاران، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با 163 عنوان محتوای تولیدی فرهنگی و تربیتی و بارگذاری آنان، از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر معرفی شد.

گنج خانلو در ادامه افزود: حوزه معاونت پرورشی در 7 کانال در سامانه شاد حضور دارد که مهمترین آنان فرهنگی و هنری، قرآن، عترت و نماز، امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و سازمان دانش آموزی است.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس با همکاری معاونان و مربیان پرورشی می بایست حداقل 60 درصد دانش آموزان خود را عضو کانال های پرورشی و فرهنگی نمایند و تا پایان خرداد نیز به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به اجرای جشن تکلیف برای دانش آموزان اظهار کرد: امسال با همکاری صدا وسیما، جشن تکلیف دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار