برگزاری اولین نشست کمیته نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در شیروان

بجنورد (پانا) -مدیر آموزش و پرورش شیروان در اولین نشست کمیته نظارت بر ثبت نام دانش آموزان این شهرستان گفت : ثبت نام دانش آموزان در مدارس بر اساس قواعد و قانون انجام گیرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست کمیته نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در شیروان

به گزارش پانا ، ابراهیمیان افزود :دریافت شهریه و هر گونه کمک هزینه تحصیلی بجزهزینه بیمه و کتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع می باشد.

وی بیان داشت : با عنایت به دستورالعمل پروژه مهر 99 و نزدیک شدن زمان ثبت نام دانش آموزان و دغدغه های اولیا محترم باید تمهیداتی اندیشیده شود تا اولیا با آرامش خاطر بتوانند طبق ضوابط و مقررات فرزندان خود را در نزدیکترین آموزشگاه محل سکونت خود ثبت نام نمایند.

ابراهیمیان اعلام کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از ۲۷ اردیبهشت ماه مدارس شهرستان برای رفع اشکال، بازگشایی شده اند گفت: این اقدام کاملا اختیاری بوده است و در این شرایط پیش آمده سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و همچنین آموزش اصولی دانش آموزان با رعایت نکات بهداشتی در زمان حضور دانش آموزان در مدارس، از الویت‌های مهم و اصلی آموزش وپرورش بوده است.

وی بیان کرد: ثبت نام برای مدارس دبستان از اول خرداد ماه آغاز شده است و برای مدارس دبیرستان، والدین می‌توانند به‌صورت حضوری و با رعایت نوبت دهی برای جلوگیری از شلوغی و فاصله گذاری اجتماعی، از اول تیر ماه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار