اعضای باند سارقان الکتروموتور در اسفراین دستگیر شدند

بجنورد (پانا) -فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت الکتروموتورهای ۴ میلیارد ریالی در شهرستان اسفراین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اعضای باند سارقان الکتروموتور در اسفراین دستگیر شدند

به گزارش ،پایگاه خبری پلیس علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت الکتروموتور و دینام بالابر از ساختمان‌های نیمه‌ساز و همچنین کارگاه‌های صنعتی در سطح شهر اسفراین، موضوع با جدیت بیشتری در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این رابطه اقدامات فنی و پلیسی خود را با جدیت و به‌صورت مستمر ادامه دادند، افزود: در این رابطه یکی از سارقان که در حین فروش تعدادی از اموال سرقتی بود، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه مأموران دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی و همچنین شناسایی محل دقیق نگهداری الکتروموتورهای سرقتی، مأموران به محل موردنظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این محل تعداد ۴۶ عدد الکتروموتور و دینام بالابر و همچنین مقداری کابل اداره برق و ... کشف و ضبط شدند.

مظاهری در ادامه بابیان اینکه در همین رابطه یک نفر سارق دیگر و ۵ نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: اموال سرقتی نیز با تلاش مستمر مأموران کشف و به مقر پلیس آگاهی شهرستان اسفراین انتقال شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و هر دو سارق نیز روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی و اموال سرقتی به آنان تحویل داده شد.

سردار مظاهری ارزش اموال سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی بابیان اینکه پلیس به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند، از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات امنیتی در نگهداری از اموال و تجهیزات خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار