نیکبخت: رشد و توسعه نظام آموزش و پرورش با مدیریت توانمند میسر می شود

تهران(پانا) - مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، در جلسه مدیران متوسطه دوره اول رشد و توسعه نظام آموزش و پرورش با مدیریت تواند میسر می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: رشد و توسعه نظام آموزش و پرورش با مدیریت توانمند میسر می شود

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش منطقه17، در جلسه مدیران متوسطه دوره اول ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر و تشکر از زحمات مدیران در راستای آموزش های مجازی، راه اندازی شبکه شاد وثبت نام کتب درسی، مدیران واحدهای آموزشی را به عنوان مهمترین عناصر تاثیرگذار در نظام تعلیم و تربیت خواند.
مهدی نیکبخت در ادامه جلسه با بیان ویژگی های مدیر موفق گفت : یک مدیر موفق باید دارای حسن خلق و سعه صدر بوده و از هرگونه تبعیض و اعمال سلیقه شخصی خودداری کند و در صدد کشف موقعیت های بکر و تبدیل هرگونه تهدید به فرصت باشد.
وی در ادامه افزود: مدیری موفق است که دارای روحیه انتقادپذیری بوده؛ از نظرات دیگران در شناسایی نقاط قوت و ضعف و از پیشنهادات در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها استفاده کند تا بتواند مجموعه توانمند و پویا داشته باشد.
از دیگر ویژگی های مدیر موفق به داشتن برنامه سالانه مدون و منسجم و دارای نظام آراستگی و نظم و انضباط در محیط کاری دانست و در برخی از موارد لازم است که مدیران ضمن دقت در کیفیت انجام کار در اجرای سریع امورات محوله کوشا باشند.
سپس افزود داشتن خلاقیت برای مدیران امری ضروری است و می تواند سبب ایجاد تحول در سازمان شود و در نهایت با وجود مدیران توانمند زمینه تربیت نیروی انسانی کارآمد، آگاه، پرتلاش و موفق مهیا می شود؛ که این امر لازمه تحقق شعار مقام معظم رهبری مد ظله العالی،یعنی جهش تولید خواهد بود.
مهدی نیکبخت، در پایان از مدیران موفق در زمینه فعالیت های مجازی، شبکه شاد، ثبت نام کتب درسی و بررسی عملکرد فصلی مدیران تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار