با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد

تبرز(پانا) - جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز 10 خرداد 99 در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان گفت: در بحث پالایش فرآیندی تلاش های خوب و مفید در بخش انجام شده و تاکید می شود این اقدامات مخصوصا در مناطق محروم در بازه زمانی تعیین شده ادامه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آخرین مهلت برای دریافت کارت اعتباری مراکز غیردولتی تا پایان تیرماه بوده و 20 درصد افزایش شهریه را خواهیم داشت، نظارت دقیق بر همه ی اقدامات را توصیه کرد.

وی گفت: ادامه فعالیت برخی مراکز با رعایت موارد قانونی و بهداشتی بلامانع است و باید توجه داشت: ارزیابی بر گستره و کیفیت کار و نظارت در کنار مجوز تاسیس مدنظر باشد. به گفته ی پاشایی، هماهنگی در ستاد اداره کل و مثبت نگری و تبیین نگرش مشکلات را گره گشایی می کند.

نادر فکورنیا رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه طرح پایش و پالایش مراکز آموزشی و پرورشی و اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار