تجلیل از مدیران و مربیان فعال سازمان دانش آموزی شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - با حضور مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک مراسم تجلیل از مدیران و مربیان فعال سازمان دانش آموزی در سالن ثقلین اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران و مربیان فعال سازمان دانش آموزی شهرستان قرچک

غلامرضا بختیاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و تقدیر از زحمات مربیان پیشتاز منطقه گفت : شبکه شاد با پایان سال تحصیلی تمام نخواهد شد و از مربیان انتظار می رود برنامه‌های جذاب و پر محتوا برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان پیش‌بینی کنند.
در ادامه مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک ایام گرامیداشت سازمان دانش آموزی در مورد فعالیت پیشتازان در شبکه شاد گفت : شبکه شاد محیط بسیار مناسبی برای معرفی مهارت ، سرگرمی و بازی‌های متنوع برای اوقات فراغت دانش‌آموزان است و ما باید به بهترین شکل ازین فرصت استفاده کنیم.
او افزود : حلقه مفقوده ما در مدارس نشاط بوده و هست و برنامه‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی که سرشار از نشاط و سرگرمی است میتواند در شبکه شاد هم به دانش‌آموزان آموزش داده شود.
مهدی دهقانی با ابراز تاسف از برگزار نشدن همایش سه هزار نفری دانش آموزان پیشتاز در قرچک به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه شیوع ویروس فرصت برگزاری این مراسم را نداد و صاحبان اصلی این مراسم تجلیل دانش‌آموزان هستند و متاسفیم ک آنها را در جمع خود نداریم.
در این مراسم با فرمان مربیان پیشتازی که امسال در اردوی تربیت مدرس شرکت کردند تعدادی از برنامه‌های پیشتازی شامل دست‌های متنوع اجرا شد.

خبرنگار: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار