اوساگونا: دوست ندارند لیگ برگزار شود چون از پرسپولیس می‌ترسند

تهران (پانا) - مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس از رفتار باشگاه در قبال او و عدم پرداخت مطالباتش گلایه کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اوساگونا: دوست ندارند لیگ برگزار شود چون از پرسپولیس می‌ترسند

چند روزی است بعد از صدور مجوز تمرین از سوی ستاد مبارزه با کرونا، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های مربوط به کرونا، تمرینات خود را آغاز کرده است. در این بین به غیر از رادو که به تازگی به ایران برگشته، سایر خارجی‌های پرسپولیس به تهران نیامدند. کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان که مدت‌هاست در کشورش حضور دارد، فعلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد. آن‌طور که خودش می‌گوید، باشگاه پرسپولیس جواب ایمیل‌هایش را نمی‌دهد و برخلاف وعده وعید‌ها هنوز نتوانسته طلبش را بگیرد. گفت‌وگوی ما با مهاجم سیه‌چرده پرسپولیسی‌ها را در ادامه بخوانید.

کریستین این روز‌ها چه می‌کنی؟
مثل چند ماه گذشته کنار خانواده حضور دارم و البته هر روز تمرین می‌کنم تا به لحاظ بدنی افت نکنم تا اگر شرایط مهیا شد، به تهران برگردم و در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم.

با اینکه تمرینات پرسپولیس شروع شده، ولی هنوز به ایران نیامدی. دلیل خاصی دارد؟‌
نمی‌خواهم دروغ بگویم، ولی باشگاه پرسپولیس رفتار خوبی با من نداشت. آن‌ها فقط وعده وعید می‌دهند و اصلاً به حرف‌هایشان عمل نمی‌کنند. طی روز‌های اخیر چند بار به باشگاه ایمیل زدم، ولی هیچ‌کس جواب من را نمی‌دهد. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داده، ولی واقعاً این کار درست نیست. من به لحاظ مالی مشکل دارم و خانواده‌ام به این پول نیاز دارند، ولی هر دفعه فقط حرف شنیدم و هیچ پولی نگرفتم. باور کنید من چیز زیادی نمی‌خواهم و فقط پیگیر مطالباتم شدم. آیا این خواسته زیادی است؟

ولی باشگاه بعد از آمدن اسپانسر درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کرد.‌
نمی‌دانم شرایط به چه شکل است، ولی پولی به من ندادند. این اولین بار نیست که فقط وعده می‌شنوم. واقعاً نمی‌دانم چه کار باید بکنم. من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. تیم من در ایران بهترین است و من با کلی امید و آرزو به این تیم آمدم تا بتوانم به پرسپولیس در راه قهرمانی چهارم کمک کنم. می‌دانم بشار و رادو هم چنین مشکلاتی دارند و آن‌ها هم پولی نگرفتند، فقط می‌توانم بگویم امیدوارم مشکلات زودتر رفع شود.

فکر می‌کنی باشگاه به چه دلیل جواب ایمیل‌های تو را نمی‌دهد؟‌
نمی‌دانم، شاید برای‌شان اهمیتی ندارم و یا کار‌های مهم‌تر از من در باشگاه دارند که حتی وقت نکردند جواب مرا بدهند.

یعنی با این وضعیت در تمرینات حاضر نمی‌شوی؟‌
نمی‌دانم باید چه کنم و چه جوابی به شما بدهم. هواداران هم همیشه همین سؤال را از من می‌پرسند. طبق قانون می‌توانم قراردادم را فسخ کنم و بدون اینکه به ایران بیایم، به فیفا شکایت کنم و پولم را بگیرم. خودم دوست دارم اوضاع تغییر کند و بتوانم به تهران بیایم، چون بازیکن حرفه‌ای هستم و البته خیلی دلم برای دوستانم و هواداران پرسپولیس تنگ شده است. واقعیت این است که هیچ پاسخ روشنی نمی‌توانم درخصوص بازگشتم به ایران بدهم.

حتماً در جریان قرار گرفتی که قرار است بازی‌ها دوباره آغاز شود.
بله، اخبار را دنبال می‌کنم. به نظرم بهترین تصمیم ادامه دادن لیگ بود، چون می‌بینیم اکثر کشور‌ها در حال آغاز کردن لیگ‌هایشان هستند و حیف است لیگ ناتمام بماند.

ولی همچنان بعضی از تیم‌ها مخالف برگزاری لیگ هستند.
تیم‌های دیگر تکلیف‌شان مشخص است و، چون از پرسپولیس و قدرتش می‌ترسند، دوست ندارند لیگ برگزار شود. به نظرم با رعایت نکات بهداشتی می‌شود مثل آلمان یا کره جنوبی بازی‌ها را انجام داد، ولی اگر فکر می‌کنند تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند بازی‌ها را برگزار کنند، باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند، چون ۱۰ امتیاز با تیم دوم اختلاف داریم. می‌دانم در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی با توجه به دیدار‌های باقی‌مانده، بعید است تیمی به پرسپولیس برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار